Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Stuur MArk eens een keer deze kant op kan ie helpen bouwen aan onze kisten ;-)Conclusie: terwijl Mark mijn katana heeft gerepareerd
Berto zei:Stuur MArk eens een keer deze kant op kan ie helpen bouwen aan onze kisten ;-)Conclusie: terwijl Mark mijn katana heeft gerepareerd
Zelf mag je ook meekomen, kun je de stofzuiger bedienen :lol:
Maar een hele mooie kist, denk je het dit jaar nog wordt of ga je voor het voorjaar?
Berto zei:Maar een hele mooie kist, denk je het dit jaar nog wordt of ga je voor het voorjaar?
Mark Oostveen zei:Berto zei:Maar een hele mooie kist, denk je het dit jaar nog wordt of ga je voor het voorjaar?
Tja....
1) Als hij nou eens een motor bestelde....
2) Als ik bel om te bouwen heeft ie geen zinZal dus wel volgend jaar worden...
Fraggy zei:1) Ik probeer als een gek ergens een motor vandaan te trekken, maar ik mag kennelijk bij niemand een motor kopen. Moet je daarvoor een geheime modelbouwers groet geven ofzo?
Alexzzz zei:Fraggy zei:1) Ik probeer als een gek ergens een motor vandaan te trekken, maar ik mag kennelijk bij niemand een motor kopen. Moet je daarvoor een geheime modelbouwers groet geven ofzo?
Wist je dat niet dan? Bij Pé moet ik doorgaans 4 tot 5 mailtjes sturen en soms nog een pb erbij als extraatje, dan reageert ie soms![]()
Grt.
Christiaan Vis zei:gewoon ff bellen, dat werkt het beste (en is leuk)
Net zoals die 2mtr kist van mij naast die 2.6mtr kist van Mark in de eerste post van dit bouwverslag. :roll:Alexzzz zei:Ik zal nog wel eens een foto plaatsen van de romp met de romp van een 2.6m Extra ernaast, die 2.6m ziet er dan ineens zo lief klein uit :lol: