ga zo door.
Ze hangen er netjes bij aan de muur
...
Groeten,
Jeroen
Ze hangen er netjes bij aan de muur

Groeten,
Jeroen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Denk niet dat dat iets te maken heeft met "goed genoeg". ;-)als je dan door blijft kopen, zijn je huidige kisten kennelijk toch niet goed genoeg.
Denk niet dat dat iets te maken heeft met "goed genoeg". ;-)
tsja, ieder z'n meug zullen we maar zeggen. Ik zou genoeg hebben aan 1 goede F3A kist, eventueel een reserve voor als er wat misgaat, een klein ragkistje, een shocky en .. dan ben je er zo'n beetje. Misschien nog een zwever en 3D kist. Dus zeg maar per uniek toepassingsgebied 1 kistje.. ik heb mensen nooit begrepen die 4 of 5 praktisch iedentieke toestellen in huis hebben.
Maar goed, offtopic, dit ging over de QQ Yak.
Enige wat ik over de QQ Yak nog kan melden, is dat de SFG's in het echt tegenvallen, eigenlijk zelfs lelijk zijn. Slecht gegraveerd plexiglas. De rest van de kist ziet er gewoon erg mooi uit en het is duidelijk een courant ontwerp. Het ding zit goed in elkaar.
ik zou toch liever ook 3 3M kisten hebben
Zijn er 4 he(nouja, de DA150 is even de deur uit, maar komt vast wel weer een keer terug)
En ja, ze blijven vooralsnog heel(ff afkloppen....)
Grt.
ter info, indien je wedstrijdplannen hebt moeten ze er wel af.
ok weer iets bijgeleerd.
ter info, indien je wedstrijdplannen hebt moeten ze er wel af.
Leuke kist hé die Yak.
Ik vlieg deze op electro, en ben er zeeeeeeeeeeer tevreden van.
Vliegt haarscherp, zonder compromissen, wat hij doet doe jij.
Je zal er veel plezier aan beleven.
Jan
Ik heb een andere kist voor wedstrijden en trainen. Dit wordt gewoon een fun-kist. De SFG's moet ik maar eens zien. Ze komen er in de eerste instantie niet op. Ik vind ze inderdaad vrij lelijk, maar ik ga er wel mee experimenteren en als de kist er echt veel beter door gaat vliegen....
Ah, dan kan ik aan jou dus QQ Yak specifieke vragen stellen !?
Vlieg jij hem met of zonder SFG's?
Wat weegt die van jou totaal?
En heb jij nog aanpassingen gedaan aan de kist? (buiten de electro conversie natuurlijk).
Misschien volgende keer van dat blauwe schilderstape gebruiken dat is veelal makkelijker te verwijderen.De scharnieren van de twee hoogteroeren zijn gelijmd en schoongemaakt (afplakband eraf gepeuterd met een scalpel, pincet en veel geduld).