Of de spandraden daadwerkelijk een functie hebben voor het model of niet... gewoon er op zetten, leuk schaaldetail.
Zeker, ben ik met je eens, heb ze er bij mij ook opstaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Of de spandraden daadwerkelijk een functie hebben voor het model of niet... gewoon er op zetten, leuk schaaldetail.
Hou wel de gang er in bij het landen , al een paar keer gehoort dat hij wegvalt bij de landing als je te langsaam word .
Hij zakt dus niet door op dat moment maar kipt over de vleugel weg .
Ik hat dat ooit met een TOP (nu Rippin) model.
Kon ik alleen makkelijk landen als er wind was .
Bij windstille was het erg oppassen niet te langsam te zijn.
Mvg Johan
Ik denk dat ik een paar ringetjes onder de motorbevestiging doe bij wijze van zijwaartsstelling, motordomping zien ik net als stephan later wel indien nodig......
Oei, stephan, net op tijd ontdekt, dat met je servo's, zal je in de lucht gebeuren en dan nog tijdens de maidenflight ook.............
Zeer verstandig dat je nieuwe servo's er in steekt, niet op bezuinigen, als ik b.v. een servo niet meer vertrouw gebruik ik hem hoogstens nog voor het gas, zeker niet meer op vitale stuurfuncties.
Ik heb eens iets vergelijkbaars meegemaakt met een (naar later bleek) rotte ontvangerschakelaar, was naar de startbaan getaxiet, niks aan de hand, moest ff wachten op een landend vliegtuig, gaf gas om op te stijgen, deed het niet.......als ik niet had moeten wachten had ik dus in de lucht ineens zonder stroom gezeten.....
Kist ziet er overigens perfect uit, pluimpje, div. tips opgedaan van jouw bouwbelevenissen.