Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Was ook nog op zoek gegaan naar electrische retracts en gevonden. Helaas worden ze niet meer gemaakt door deze leverancier. Ze zoeken een nieuwe leverancier die dit allemaal over wil nemen. De huidige, zie link, stopt er mee. Op rcuniverse zijn verschillende draadjes te vinden over het product. In het kort, product is geweldig maar de maker/leverancier onbetrouwbaar en duurt eeuwig voor het wordt geleverd.
Het is een gat in de markt, raar dat dit door andere fabrikanten nog niet wordt opgepakt. Ik zou zeggen, Robart, grijp je kans!!!
lado-tech.com
1 mat. Als je meerdere matten gaat gebruiken wordt het allemaal veel te zwaar.
Na de eerste keer lakken en drogen ga je gewoon verder met nog minimaal 3 lagen. Daarna schuren. Hier wordt er wat verschillend over gedacht, lakken dan schuren, weer lakken dan schuren. Kan vast ook maar ik denk dat je snel de vezel van de mat raakt en deze dan beschadigd. Ik doe dus meerdere lagen voordat ik ga schuren.
Nog even een laatste opmerking over die lagen, daarna houd ik er over op om je draadje er verder niet mee vervuilen. In dit draadje bouwverslag-f4u-corsair-nick-ziroli-plans wordt zelfs 4 lagen mat aanbevolen. Zal dan neem ik aan met het formaat van het model te maken hebben. Deze spit heeft als ik het goed heb een span van 160 cm/3,5 kg en die Corsair van Ziroli 236 cm/14 kg.
Mvg,
Freek
Nee, nu moet-ie eerst zijn huis mooi maken voor de verkoop. :? Hij moet een ander huis anders past de Spit nietBootje klaar? door met de spit!
Burp is wel goed maar niet de beste.Beste,
Mooi gemaakt! Ben zelf bezig met een depron A-10 maar de spit staat ook hoog op de lijst.
Heb je tekeningen hiervoor die misschien ook te gebruiken zijn om met depron te bouwen?
Alvast bedankt voor je reactie.
Zo'n spit is natuurlijk geen haastklus :nooo: