Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Precies. Kijk:
Gaat toch net wat nauwkeuriger dan handmatig corrigeren.
QUOTE]
Jullie hebben daar een mooi terrein.
Aan het vliegbeeld te zien zou ik het zwaartepunt even achteruit brengen.
Een kwestie van millimeters.
Mgv,
Aurectar
De spoilers of remkleppen kun je best op de gasstick plaatsen...
Zo kan je gedoseerd deze kleppen bedienen ipv met een schakelaar
ik ben er juist op tegen aangezien ik ook propellor kisten vlieg , heeft elke functie ongeacht het toestel zijn eigen schakelaar of stick .
gas blijft gas , en remklepschakelaar blijft remklepschakelaar , zodra je remkleppen op gas zet kun je in instinktieve reactie net iets fout doen .
en daarbij zo kun je blind vliegen zonder na te denken wat welke schakelaar ook alweer deed op welke kist .
@douglas , je hoogte roer stand tov je spoilerstand is globaal een procent of 7 down .
probeer dit eerst op hoogte uit ,zodat je dit rustig kunt aanpassen .
ik ben er juist op tegen aangezien ik ook propellor kisten vlieg , heeft elke functie ongeacht het toestel zijn eigen schakelaar of stick .
gas blijft gas , en remklepschakelaar blijft remklepschakelaar , zodra je remkleppen op gas zet kun je in instinktieve reactie net iets fout doen .
en daarbij zo kun je blind vliegen zonder na te denken wat welke schakelaar ook alweer deed op welke kist .
.
@douglas , je hoogte roer stand tov je spoilerstand is globaal een procent of 7 down .
probeer dit eerst op hoogte uit ,zodat je dit rustig kunt aanpassen .
aangezien mijn zwevers alle 2 (nog wel )ook electro zijn .ikzelf vlieg ook propellerkisten en zou niet weten wat er mis kan gaan met de kleppen op de gasstick te plaatsen? Met de gasstick op volgas zijn de kleppen in en alle andere gasstick-standen hebben ze een remmende werking.
Als je de gasstick op leegloop zet heeft het propellervliegtuig toch ook een afremmende werking
eenheid ,regelmaat ,dat voorkomt problemen .
(Geen enkel probleem als je daar hier in het draadje mee doorgaat trouwens)