Afbouw S2G Minimoa 3,4m

hhahahahaha daar zal je nog flinke servotjes voor nodig hebben:grin::grin: is dat niet wat voor jou arjan mooi formaatje hihi dan zal gerit n ander soort liertje moeten gaan ontwerpen:mrgreen:

Ik heb al veel meer filmpjes van deze man gezien. Hij heeft een prachtige thuishelling, vliegt allemaal mooie schaalkisten en maakt er mooie sfeervolle filmpjes van. Echt het bekijken waard.

Grappig, die ervaring heb ik niet. Ik heb hem laatst gevraagd hoe hij zijn GoPro op zijn modellen plaatst, en ik kreeg een paar foto's van hem. Hij antwoordde vlot.

Geen vliegweer dus een beetje prutsen.

In de kringloopwinkel een GI-Joe op de kop getikt, die zijn ongeveer 1:5. Maar erg zwaar. Dus kop en armen eraf gezaagd en de rest van piepschuim en balsa gemaakt

111011_Minimoa005.jpg

Da's beter. Dan moet hij ergens in zitten natuurlijk

111011_Minimoa004.jpg

Ik laat de kap en de "cockpitmodule" aan elkaar zitten. Is wel los te maken trouwens.

111011_Minimoa003.jpg

Alles past wel aardig, nu verder met de afwerking

111011_Minimoa002.jpg

111011_Minimoa001.jpg

Dat vind ik nou ook....veel leuker.

Ik heb een beetje gespiekt bij een echt Minimoa

Minimoa-18.jpg

Minimoa-01.jpg

Bij mij wordt het dan zoiets :-)

111011_Minimoa007.jpg

111011_Minimoa009.jpg

Nou moet ik eigenlijk nog een keer een instrumentenpaneel maken maar dat komt wel. Het is zo al heel aardig.

111011_Minimoa.jpg

Laatst bewerkt:
Arjan,

Ziet er leuk uit.

Maar...
Zou je niet een stukje van de onderste foto weghalen? Het blijft internet, he?

Groet,
Kees

nou je het zegt :-) Zal ik vanavond even doen

-edit- gefixed, dank voor de oplettendheid

Laatst bewerkt:
Net even gewogen, de hele module weegt 65 gram. Dat is dus 30 gram lood uit de neus, al met al 35 gram extra gewicht. Best aardig toch?

111011_Minimoa014.jpg

Laatst bewerkt:
Ik zal eens bij de kringloopwinkel langsgaan. De kap van de Reiher ligt momenteel helemaal uitelkaar omdat een paar lijmverbindingen loslieten. Toen heb ik alle segmenten maar even losgemaakt voor een grote overhaul. Dus dit is wel en geschikt moment om een piloot in te laten stappen.
Max

Even off topic:

Ik heb nog een Kranich II liggen, met hetzelfde probleem.
Er moet eerst nog een transparante kap op gemaakt worden. En dan nog zien of er een pop in past.
En dat gaat vanwege andere 'dringende' projecten en bezigheden nog even duren.

kranich_II-small.jpg

Taco.

Back