Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Prachtig gedaan Arjan, niks meer van te zien.
Veel plezier van deze nieuwe Minimoa.
Staat ook nog eens op mijn verlangLIJST. (of iets wat erop lijkt. De REIHER bijv.)
Groeten, JH
Dank u! Ik snap alleen niet goed waarom dit soort modellen niet af fabriek met remkleppen worden uitgerust. Nu koop je een prachtig gebouwde en bespannen ARF en moet je hem zelf weer open gaan snijden. Die nieuwe Ka-8b van Staufenbiel heeft hetzelfde probleem.Prachtig gedaan Arjan, niks meer van te zien.
jawel hoor, gewoon op de hei. Je hebt wat gemist.....![]()
Dank u! Ik snap alleen niet goed waarom dit soort modellen niet af fabriek met remkleppen worden uitgerust. Nu koop je een prachtig gebouwde en bespannen ARF en moet je hem zelf weer open gaan snijden. Die nieuwe Ka-8b van Staufenbiel heeft hetzelfde probleem.
Ik ben met vliegtuig bezig en zit er aan te denken om er eeen montage verslag van te maken.
Misschien bij velen bekend maar er is in Nederland weer een Minimoa, de PH-80. De website is leuk om door te kijken:
Aaaaaaaah, straks houdt je geld over. ;-)Vertel mij wat...heb een mooie 4m zwever op het oog maar ja waar moet die in vredesnaam liggen. Zolder is vol, Ronan zijn slaapkamer is vol, onze slaapkamer begint vol te raken. Mijn familieleden zullen wel niet ergens anders willen gaan slapen (lijkt me ook niet gezellig trouwens) en kisten weg doen gaat me slecht af![]()
Vertel mij wat...heb een mooie 4m zwever op het oog