Afbouw S2G Minimoa 3,4m

Prachtig gedaan Arjan, niks meer van te zien.

Veel plezier van deze nieuwe Minimoa.
Staat ook nog eens op mijn verlangLIJST. (of iets wat erop lijkt. De REIHER bijv.)

Groeten, JH

Prachtig gedaan Arjan, niks meer van te zien.
Dank u! Ik snap alleen niet goed waarom dit soort modellen niet af fabriek met remkleppen worden uitgerust. Nu koop je een prachtig gebouwde en bespannen ARF en moet je hem zelf weer open gaan snijden. Die nieuwe Ka-8b van Staufenbiel heeft hetzelfde probleem.

1 set remkleppen kost ongeveer 25 euro , voor inzetten kost dit de fabrikant ook nog uurloon dus zal het een 40 euro kosten . nu nog door berekenen naar de klant zal dit het toestel een 60 euro duurder maken . klinkt banaal ,maar zo werkt het wel .
Ik ben het volledig met je eens dat iedereen deze optie voor 60 euro extra genomen had . Maar dat is dan wel achteraf beslist .

Eindelijk de kleppen kunnen proberen. En het werkt uitstekend. Van tevoren heb ik getwijfeld tussen 37cm en 25cm kleppen; het zijn dus de kleintjes geworden en dat is meer dan genoeg. Landen is er een stuk aangenamer op geworden.

En voor wie het vertraagd wil zien

(ben ik de enige die graag naar vertraagde beelden kijkt? Vast niet. Kijk dan ook eens hier: http://www.youtube.com/user/theslowmoguys...)

Laatst bewerkt:
Dit was vast niet op de hei gezien de mist die er vandaag hing .Ik had er geen zicht op of jullie nu wel of niet gingen, dus maar niet gegaan .

Voor de rerst ging het prima zo te zien .

jawel hoor, gewoon op de hei. Je hebt wat gemist..... :-)

Inderdaad ,bel dan even . Ik vond het een zwaar vaginale depressie buiten .Dus ik heb mijn tijd in mijn hok doorgebracht alhoewel ik er van mijn vrouw soms ook wel uit mocht voor koffie met verse warme oliebollen .:D

Deze Black Horse minimoa Heeft inderdaad standaard remkleppen. Dit zijn als het ware deurtjes die naar boven of beneden schanieren. Ik ben met vliegtuig bezig en zit er aan te denken om er eeen montage verslag van te maken.

Misschien bij velen bekend maar er is in Nederland weer een Minimoa, de PH-80. De website is leuk om door te kijken: minimoa - minimoa

image.jpg

Misschien bij velen bekend maar er is in Nederland weer een Minimoa, de PH-80. De website is leuk om door te kijken:

Inderdaad prachtig om dat zo te zien. :cool:
Als je zoiets als medewerker van die Poolse fabriek met de 'blote handjes' om het zo maar te zeggen op begint te bouwen dan zal dat toch wel een immense voldoening moeten geven.

Zelf zou ik vrij snel ontslagen worden.
Stukje bouwen en dan op een krukje van een afstandje even goed naar die lijnen en constructiedetails kijken en stilletjes zitten genieten.

Blijft mooi zo'n pre jaren 60 zwever .

Het blijft jeuken ,zoveel ideeen zoveel plannen ,zo weinig ruimte ...............

Vertel mij wat...heb een mooie 4m zwever op het oog maar ja waar moet die in vredesnaam liggen. Zolder is vol, Ronan zijn slaapkamer is vol, onze slaapkamer begint vol te raken. Mijn familieleden zullen wel niet ergens anders willen gaan slapen (lijkt me ook niet gezellig trouwens) en kisten weg doen gaat me slecht af :-)

Vertel mij wat...heb een mooie 4m zwever op het oog maar ja waar moet die in vredesnaam liggen. Zolder is vol, Ronan zijn slaapkamer is vol, onze slaapkamer begint vol te raken. Mijn familieleden zullen wel niet ergens anders willen gaan slapen (lijkt me ook niet gezellig trouwens) en kisten weg doen gaat me slecht af :-)
Aaaaaaaah, straks houdt je geld over. ;-)

Dirk.

Back