Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mee eens, bij mij gaat alles boven m2 gelijk naar imbus...Ik raad een volgende aan niet de schroeven proberen te gebruiken maar gelijk inbussen! Alstublieft...
Als het landingsgestel zelf 1 is maakt een verbinding tussen de 2 balkjes niks uit kwa sterkte.
Maar dan was de konstructie ook wel anders gedaan.
Hier zitten ook nog aluhoeken geschroeft , gestel is uit 2 delen , anders gaat er geen demper in .
Landen kunnen is een noodzaak .
Mvg Johan
mss een domme vraag maar steken jullie nog een extra luchtfilter op de carb?? zoja met welke reden en klopt dit dat dit scheelt in DB? zoja waar kan je die krijgen?
groeten
Yep... Loopt perfect geen problemen...
Hoi,
Hoe zit het met het geluid(DB) van de DLE 55?
Gr Patrick
Niet gemeten, maar prima stil in de lucht.
Overigens is een motor natuurlijk maar zo stil als de demper/prop/kist, etc is die hij heeft.
Ik wil deze motor ook op mijn Ziroli Corsair gaan plaatsen maar ik zit een beetje met het lawaai(DB) en weet nog niet hoe ik dit op ga lossen.
Patrick
Nogmaals; dat heeft niets met de motor zelf te maken, maar met alles eromheen.....
De Corsair word geglast dus het zal wel een klankkast gaan worden....
Patrick
Ik sta ook nog met een project met een DL55 , namelijk een Exteme van Robbe , een 3d vliegerke . Welke canister gebruik je en heb je er al ervaring mee ? Prijs en leverancier ?