Afbouw verslag GoldWing Extra 260 2.2m DL55

Waarschijnlijk wordt het zelfs een maiden op sdgo! (als sdgo daar geen problemen mee heeft...)

Ik post hier wel wat foto's van de kist vliegend of als die op een veld staat. Zo hoort een afbouwverslag te eindigen...

Je hebt nog een heel weekend met :zon: om hem in te vliegen .

Op een Flyinn invliegen is iets wat ik niet graag doe als het niet hoeft .
Vooral niet met een nieuwe benziner .

In ieder geval succes .

Mvg Johan

Is iets wat ik ook niet graag zou doen maar als Roel dat op die dag dat wilt doen.
En ik als organisator van die hem snel even mag nakijken heb ik er geen probleem mee.

Ik heb al eerder een half gebouwde kist gezien van hem en weer dat hij geen prutser is.
En als een ervaren vlieger als Alexxx het invliegen doet vind ik het zeker geen probleem.

je weet toch echt nooit of een het de maiden is van een vliegtuig en ik ga niet elke kist controleren.

ik heb op verschillende flyins kisten zien vliegen waarvan ik dacht als dat maar goed gaat.

een paarweken terug was ik nog op een flyin hoog in het land waar ik iemand met een kist zag vliegen waar het hoogte roer een echt enorm vette flutter had en ik het opmerkte tegen de vlieger en die zij " oohhh is dat het" dat doet hij al van het begin.........................

een paarweken terug was ik nog op een flyin hoog in het land waar ik iemand met een kist zag vliegen waar het hoogte roer een echt enorm vette flutter had en ik het opmerkte tegen de vlieger en die zij " oohhh is dat het" dat doet hij al van het begin.........................
Hahahaha, en hij maar elke vlucht dat geluid proberen te maken ömdat het zo leuk klinkt", totdat......................

Op een Flyinn invliegen is iets wat ik niet graag doe als het niet hoeft .
Vooral niet met een nieuwe benziner .

Gelukkig maar dat andere mensen er wel vertrouwen in hebben;)

Als ik de kist uitgebreid heb nagekeken, moet het raar lopen wil die bij de maiden sneuvelen.....

Ik weet dat jij altijd je kisten op vreemde velden bij Meetings invliegt .

Mvg Johan

Goh plotterwelt wat is jou vlieg ervaring eigelijk?
voor een ervaren piloot is een maiden altijd een eitje, hij controleerd altijd alles eerst goed.
Voor een maiden maakt het veld eigenlijk niets uit, je kan vliegen of je kan het niet.......

een nieuwe kist vertrouw ik beter dan bv een calmato die al meerdere lijm toevoegingen heeft gehad :):)

En los daarvan; een 50cc Extra behoort doorgaans ook niet tot de moeilijkste categorie vliegtuigen:sleepy:

Goh plotterwelt wat is jou vlieg ervaring eigelijk?
voor een ervaren piloot is een maiden altijd een eitje, hij controleerd altijd alles eerst goed.
Voor een maiden maakt het veld eigenlijk niets uit, je kan vliegen of je kan het niet.......

een nieuwe kist vertrouw ik beter dan bv een calmato die al meerdere lijm toevoegingen heeft gehad :):)

Het gaat over invliegen op Meetings , niet over het invliegen op een vreemd veld .

Mijn vliegervaring is al langer dan 25 jaar met alles wat een vleugel heeft .
Van klein en snel tot 4 meter Piper.
Ook zat er een jaar Raptor 50 tussen . :mrgreen:

Mvg Johan

Het invliegen op een meeting of vreemd veld lijkt mij het zelfde.
Bij mij is een meeting altijd op een vreemd veld behalve de gene mij mijn club.
Maar met zoveel ervaring weet jij toch ook wel dat een maiden eigenlijk een eitje is..... ach het zal de leeftijd wel zijn :)

Of de kist nu Benzine Methanol of Electro is, bij elke vlucht is er het risico dat hij crashed :)

Dat hoort er bij, maar liever niet natuurlijk....

Daarbij is het nog niet eens een vreemd veld, ik ben er namelijk lid geweest;)

Genoeg gezwam, terug naar de Extra:mrgreen:

Hey daar ben ik!

Lijkt mij dat het wel goed zit met de maiden op sdgo, genoeg experts! Zal nog wat foto's plaatsen als ik tijd heb, misschien dat jullie dingen opvallen die jullie anders zouden doen, kan ik het gelijk verhelpen...

Ik zoek alleen nog een goede oplossing voor het tanken, er hangen nu twee slangetjes uit de cowl aan de onderkant. vorige keer zag ik bij die jongens die op de fly-in bij emcr waren dat ze een soort chrome tankdoppen hadden in hun romp, als ze die open klikte kwam er een bezine slangetje te voorschijn, iemand een idee waar die vandaan komen? of misschien een suggestie voor een andere oplossing...

Toch eens beter opletten op mijn toestellen dan Roel:mrgreen:

3W Modellmotoren GmbH Zubehör - asseccories

eng_betankung.jpg

Back