hey michael , nou hier is ie al weer hoor de update .
ik heb de carb aansturing ingebouwd en ik heb gekozen voor een choke servo .
hiermee kan ik via de zender choken en als ik de motor af moet zetten kan het hier ook gelijk mee .
ik zal effe wat foto`s posten moment ..........
hier moet effe een M2 draadeindje tussen maar die moet ik effe halen ergens van de week .
het pertinax heveltje heb ik zelf gemaakt ( heb van de week een plaatje gekocht ) en deze zit verlijmd en geborgd met een boutje .
het werkt perfect zo .
hier de choke servo , heb hier gewoon een 225 bb voor genomen daar hier toch niks spannends aan is .
ik heb vandaag de extra pakking binnen gekregen uit duitsland , nu komt de carb mooi netjes achter het motorschot uit .
hier heb ik een sparing gemaakt aan de bovenkant van de motorbox deksel , zo kan ik straks met alleen de motorkap eraf de motor afstellen mocht dit nodig zijn .
ik ga morgen wat soldeerwerk doen ( 4 x servokabels en 4 x kabels voor de ontstekings schakelaar en 4 x banaanpluggen voor de vliegaccu`s . )
als dit klaar is ga ik even de pull pull kabels van het rudder doorknippen en ik ga zorgen dat de scharnierpunten van de couplers in 1 lijn staan met de scharnierpunten van de rudder scharnieren .
ook de afstand van de twee couplers moeten even groot worden als de afstand waarmee de ballinks op de hevel bij de servo`s zitten om zo te zorgen dat ik bij volle uitslag geen slappe kabel heb op de rudder aansturing .
later meer .
ps het ligt eraan of ik de yak meeneem naar nistelrode , ik wil hem eerst een vlucht of tien hebben gevlogen op ons eigen veld ( vertrouwd ) alvorens er mee op een vreemd veld met bomen eromheen te gaan vliegen .
misschien is hij snel klaar en kan ik hem op onze club maidenen en even wennen en kan hij wel mee de 21`ste.
cheers !