Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eej Wesley, bedankt voor het compliment
Ik denk dat je bundelspiraal bedoelt?
Bundelspiraal 6mm Zwart
Eigenlijk zou ik een keer moeten gaan zoeken of er een groothandel is die dit verkoopt, maar rct is nog best te betalen.
Er moet wel een beschadiging in die barst zitten.
Een ruit kan wel spontaan scheuren maar dan is er eerder een nieuwe niet goed ingezet, of hij heeft schade gehad en spanning op de carosserie.
Kan je niet beter de bruine stop gebruiken? Ik dacht dat de zwarte voor methanol was en de bruine voor benzine.
Kan je niet beter de bruine stop gebruiken? Ik dacht dat de zwarte voor methanol was en de bruine voor benzine.
Bij de Dubro tanks zitten ze er normaal gezien beide bij.
Van Kavan is de benzineversie ook zwart.....
Het spul voor de uitlaatbochten is binnengekomen vandaag, dus als ik me een goede dag kwaad maak is de kist klaar![]()
En? En? En?!!!...Gaat het lukken voor morgen? Volgens mij werkt de neerslag niet zo mee, maar als jullie toch gaan, verzet ik mijn andere plannen en kom ik ook naar het veld...
Issie klaar?
Ben nu met de uitlaatophangingen bezig, dit weekend MOET hij klaar![]()
Hehe, klopt, geen smokeGeen zin meer in de rommel die het geeft.....
Het is de bedoeling dat de Yak een heleboel shows/meetings en wedstrijden gaat "aandoen", de eerste zal wel de 3DC Fly in worden, zie het F3A-X forum![]()
Doe je die zelf hardsolderen?