Toch wel meer dan kijken zeker![]()
Dat weet ik nog niet...
Misschien wel nog iets eten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Toch wel meer dan kijken zeker![]()
Spinner-update; een nieuwe 145mm carbon spinner kwam dit weekend binnen, met een mooie zwart-geanodiseerde aluminium grondplaat;
Gossamme Alex, hardstikke, hardstikke mooi geheel geworden man.
Baffles mooi gecamoufleerd met het zwart en die weersiegeling met het rood van de kap, op de spinner is onbetaalbaar.
Je hebt je toch niet laten beïnvloeden door mijn en van..... gezever over je oorspronkelijke gedachte over die spinner van 160 Ø hè. Yhis is it!!
Vele mooie vluchten en demo's toegewenst,
Piet
Je hebt je toch niet laten beïnvloeden door mijn en van..... gezever over je oorspronkelijke gedachte over die spinner van 160 Ø hè. Yhis is it!!![]()
Vele mooie vluchten en demo's toegewenst,
En de video, Youtube moet nog even processen, kwaliteit wordt nog beter dus.....
SF1JB417oPE[/media] - 3.30m Yak-54, 3W 200i B2 TS, Hitec 7955TG, 12th flight
Bedankt Jeroen, ben je er volgende week zondag bij in Belgie?![]()
Bij bovenstaand plaatje dachten behoorlijk wat mensen dat het hier fout ging gaan.
Goede reflexen en vlot de vlucht hernomen.
Zat er bij die bovenste (van de 2) nog lucht tussen het roer en de grond?Haha, no worry, all under controlIk vlieg nog steeds met een prop-spoed van 14, niet echt ideaal voor dit soort dingen, maar zolang er nog lucht tussen de grond en de kist zit, dan is het goed
![]()
Zat er bij die bovenste (van de 2) nog lucht tussen het roer en de grond?
Het lijkt op de foto alsof hij daar op het roer 'staat'![]()