DirkSchipper
Forum veteraan
Ja, zolang ik niet zelf (met de hand) met een figuurzaag aan de slag moet ....Dit ziet er heel netjes uit Dirk.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, zolang ik niet zelf (met de hand) met een figuurzaag aan de slag moet ....Dit ziet er heel netjes uit Dirk.
Psies!Het mooie is dat wat jij 3D tekent er ook zo ook uitkomt met de CNC laser qua form en daarom ook zeker voor 100% goed zal passen. En dit frustreert mij des te meer dat ik nog steeds met een figuurzaag aan de slag moet.![]()
Psies!
Het is overigens een frees, geen laser (dan rook ik m'n man-cave uit ...).![]()
Met een figuurzaag kan ook precies . Kost alleen meer Handwerk en geduld . Een cnc machine geeft meer gemak.
Heel jammer want ik wilde een pukkel weglaten halen bij jou .....
Ook met een figuurzaag werken heeft zo zijn charme en ik heb er zeker geen hekel aan.
Moet ik die pukkel met de figuurzaag weghalen dan??
![]()
Sterker, sneller bouwen, het vaste deel van het stabilo is toch ondoorzichtig.Ik weet even niet meer waarom je voor het stabilo nou voor schuim gekozen hebt . . .
Er zit een 15 mm dik blok hard balsa in de betreffende ruimte tuseen de twee ribben die twee ribben zijn aan de binnenzijde eerst nog met 0,6 mm triplex versterkt.Heb je de inbouw van de roerhevels in de hoogteroeren wel voorbereid?
Goed verstopt!
Mooi kleurenschema!
jan.
Nou, het kan mooier.Heel netjes gebouwd Dirk.
Nou, het kan mooier.