Afgerond.

geboren in september 1947 en toen nog geen kleuterschool bestaand was de grote dag daar..naar de Lagere School.
Ik zie plotseling dat we, behalve het geboortejaar, nog meer overeenkomsten hebben: ook geen kleuterschool gehad!
Ik gebruik dat feit altijd om mijn voortdurende fascinatie voor speelgoed te verklaren........:rolleyes:

Bedoel de twee kisten die ik op dit moment aan het bouwen ben ,

Een nieuwe Tomboy en de Weekender .-)

Ja hoor ik ga er naar kijken , May day tekening is klaar , Mini hog is ook klaar , en wacht op zijn beurt voor de laser .

Am-10 zit in de laatste fase van het tekenwerk ik moet de vleugel bevestiging nog uitwerken en het rudder onderdeel maken van het stabilo en dan kan deze ook door naar de volgende fase .

Ik zal de dreamweaver op het lijstje zetten :-).

Mooi aanbod Henk, als een tikkie down kan, dan zal een tikkie up ook wel kunnen, neem ik aan, om een normale landing zonder DT te maken?

Ik denk graag even mee als je het niet erg vindt. Dus volgens jou is een echt stukje hoogteroer in het stabilo niet nodig om hoog/laag te kunnen sturen, het gehele stabilo werkt bij jou als een soort pendelroer? Bedenk wel dat ik geen vrijevlucht gewend ben, ik stuur altijd :)
Dus zoiets niet nodig?
Dreamweaver HL.jpg

Laatst bewerkt:
Dan richtingsroer, hoe doe je dat, als het stabilo omhoog moet kunnen voor DT, dan moet stuurkabeltje voor LR natuurlijk niet in de weg zitten. In de Cardinal heb ik een torsiestang gebruikt, zoals bv. ook vroeger in de Impuls zat. Voordeel is dat deze geheel door de romp loopt en pas helemaal aan de achterkant te voorschijn komt. Werkt prima in de Cardinal.
cardinal LR-1.jpg

Ok, dan vertrouw ik op de beproefde methodiek :)
Ik heb nog wat nieuwe kleine servo'tjes van 6 gram liggen, die zijn dan wellicht niet voldoende door de veerspanning die op de pull kabel staat? Zijn wel mooi klein.....

Servo uitslag, dat moet ik eens nakijken, instelbaar in de zender, ik gebruik Jeti, een DS-12 en ook een oude omgebouwde Multiplex Royal met Jeti module.

Back