Hallo RC simmers
Reeds enige tijd bezit ik nu Aero Fly Pro deluxe, en wel met volle tevredenheid.
Na een wat twijfelachtige start is de sim nu meer dan duidelijk aanwezig,en wat meer is , hij neigt boven al het andere uit te gaan steken....de vraag, "welke sim is het beste?", speeld m.i. totaal geen rol meer, je mag hoogstens spreken van misschien nog even goed, maar dat is een kwestie van smaak.
Van het downloaden van nieuwe vliegtuigen en landschappen is ook al flink sprake, met name bij Lego, Rodeo, en Arthur Afpro, bij de echte simmers geen onbekenden, en ikzelf liet ook al aardige dingen achter in de rc-sim download.....
IPACS zelf is heeft ook al veschillende patches uitgebrachten zorgt er réeel voor dat de simulator steeds maar beter wordt.
Momenteel word er gewerkt aan een hetelucht blimp, een Kamov met dubbele rotor komt er aan en een chinook heli is er al....
Ook word er nu gewerkt aan de mogelijkheid om op zee te kunnen landen met water vliegtuigen.
En het gaat maar door en door.....
Misschien denk je nu, "zo, een mooie IPACS reklame", nu, daar hebben ze mij niet voor nodig, dat kunnen ze zelf beter dan ik....
Ik wil je alleen maar laten weten dat ik erg enthousiast ben over deze sim, ik heb die "andere "ook , maar die liggen er maar een beetje "verloren " bij!
Ga zelf maar eens rond kijken in
http://www.aerofly.com/index.html
Sterkte 8) :lol: