Vandaag gebeld dat SIM binnen is. Maw 9 dagen na inleveren bij Q de upgrade binnen. Niet verkeerd.Hans Meij zei:Kom net bij Quartel vandaan en heb mijn AeroflyPro ingeleverd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag gebeld dat SIM binnen is. Maw 9 dagen na inleveren bij Q de upgrade binnen. Niet verkeerd.Hans Meij zei:Kom net bij Quartel vandaan en heb mijn AeroflyPro ingeleverd.
Aad zei:Zo Hans, dat valt mee, ik heb wel eens langer op iets moeten wachten.....
[/quote]
En geen risico en geen verzendkosten. Voor Upgraden moet je dus bij Q zijn.
De foto-realistische sceneries vind ik prettiger om in te vliegen. Follow mode en dat soort onzin hoef ik toch niet, bij mij staat hij dus nu op sparlingfield.
@ Gerard NL,
Is het nog wat geworden met die crash-objects? ik hoor er nix meer van.....
Real environment reflection mapping on reflective aircraft parts
Glider sound.
6 music songs exclusively composed for AeroFly.
Realistic simulation of the airplane sound in 3D, like the doppler effect (Reflex doet wel iets met het geluid, maar geen doppler)
Simulation of moving wings
2 player split-screen mode allows you to fly AeroFly with your friends on the same computer.
Autorotation practice with the helicopter, (? hoe is dit geimplenteerd)
When crashing or in certain flight maneuvers, aircraft parts can break apart.
Simple file format for creating your own sceneries.
Different contests like balloon popping, drag racing, pylon racing or spot landing a 2nd view window.
Available in french language.
Hang gliden
Watervliegen
Je kan niet met planken vliegen in AFP.Rick NT zei:Maar eens kijken of zich ergens de mogelijheid biedt om de AFPD 3D-plank-vlieg-eigenschappen aan de lijve te ondervinden, misschien dan.
Accepted. Dit soort opmerkingen van mij zijn altijd wel met een knipoog en niet uit stekeligheid gemaakt. Ik kan mij overigens wel voorstellen dat het woord 'plankvlieger' bij een aantal meer als een negatieve dan een positieve klankkleur ervaren wordt.Rick NT zei:Mijn excuses