Ik heb sinds dit weekend beide sims, voor plank vliegen is AFPD iets beter, vooral in de 3D-figuren. De grafische mindere realistische achtergronden/toestellen wennen snel.
Heb nog geen AFP modellen geprobeerd in AFPD.
Heb de USB-versie, dus geen game-commander beschikbaar.
Bij XTR wordt RMK geleverd om zelf je modellen na te maken, alhoewel dit volgens mij door maar weinig mensen wordt gedaan.
XTR zal op beide systemen denk ik wel redelijk draaien.
AFPD durf ik niet zeggen aangezien ik deze alleen op m'n nieuwe systeem heb gedraaid.
Moet er wel bij zeggen dat ik iets vreemds heb wanneer ik de smoke-functie aanzet. Als er dan veel rook in beeld is, vooral wanneer het toestel zich achter de rook bevindt, dan keldert de FPS helemaal in. Het vreemde is je krijgt dan zo'n 'Matrix' effect, de tijd wordt vertraagd. Vooral lastig als de kist achter de rook vandaan komt dan knalt ie weer in een keer weg.
Al flink met instellingen aan het proberen geweest, ook de laatste patch gedraaid, niks helpt. Verder kom ik het ook niet op het internet tegen. Ik heb echt geen marginaal systeem, zonder smoke draaid ie 300-400 fps. Met smoke keldert dit tot wel 10 of minder.
Iemand dezelfde ervaringen of evt. oplossing.
Rick