Afro esc`s updaten

Als je even op youtube een korte tutorial had gekeken had je direct gezien dat de rode draad inderdaad niet aangesloten moet worden op de flasher. Is een heel uitgebreide tutorial over deze flasher.

Meteen even voor de compleetheid van het forum en toekomstige mensen die problemen hebben met het flashen van hun afro's:

Ik heb een ander filmpje gekeken, hierin kwam het niet voor (of ik heb te snel gekeken.)

Bedankt voor de hulp ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Nu krijg ik mijn quadcopter niet van safe mode :s
Komt dit omdat mijn roer niet boven de 100 uitkomt? heb even gekeken maar alles staat verder op 0 en roer op 98 rechts.
ik heb een graupner mx-12 zender
kan ik dit daar op bij stellen?

Ik snap je niet helemala, bedoel je dat je je quad niet gearmed krijgt? En dat je met je rudder/yaw/roer je endpoint zo gezet hebt dat je op 980ms uitkomt als je yaw helemaal naar links is?

Ik snap je niet helemala, bedoel je dat je je quad niet gearmed krijgt? En dat je met je rudder/yaw/roer je endpoint zo gezet hebt dat je op 980ms uitkomt als je yaw helemaal naar links is?

Haha sorry, dat bedoelde ik eigenlijk ja, echte noob nog :p
als ik in het menu bij receiver test kijk staat alles op 0, behalve natuurlijk als
ik de gashendel naar rechts (zoals bij het armen) beweeg, dan komt de rudder tot 98. ik weet niet of het daar aan ligt maar in een filmpje kwam deze tot 124 ofzo misschien dat het aan iets heel anders ligt

Ik ken dd kk niet en weet ook niet exact welke stick uitslage de kk verwacht, maar probeer eens je endpoints te verhogen. Vermoedelijk is je stickuitslag te klein waardoir je de kk nu niet gearmd krijgt.

Ik ken dd kk niet en weet ook niet exact welke stick uitslage de kk verwacht, maar probeer eens je endpoints te verhogen. Vermoedelijk is je stickuitslag te klein waardoir je de kk nu niet gearmd krijgt.

Vanavond weer bezig geweest, gezocht en gezocht op internet, maar ik kom er niet uit :( ik heb de trimmer helemaal naar full rudder rechts gezet (links ook ff geprobeerd natuurlijk) maar echt helemaal niks de rest staat netjes op 0 ik zal is een filmpje proberen te posten

Ik ben er eindelijk uit!!! de throttle gewoon naar beneden trimmen net zo ver totdat hij armed hij pakt hem blijkbaar niet op 0

Dan doe je echt iets verkeerd met je endpoints in je Flight controller of de calibratie van je ESCs is niet correct.

Dit is niet zoals het hoort.

Omdat ik dit lang niet wist maar toevallig goed deed... :) :

Je moet EERST je eindpunten instellen en daarna pas je ESC's kalibreren. Niet andersom...

Nee, nogsteeds niet :D

Wel of niet armen ligt puur en alleen aan je eindpunten.
Als je je eindpunten niet haalt zal je FC nooit het signaal krijgen om te armen.

Pas na het armen heb je te maken met de calibratie van je ESC's.

Ik krijg het niet voor elkaar, vandaag kwam de socket update tool geval ding binnen dus direct begonnen met flashen van de AFRO12A's met 15-5-2013.
Helaas totaal geen effect bij vollast telkens uitval (sync) van de motor...
Wat gaan zoeken en ga nu BLheli proberen blijkbaar werkt dat beter we gaan het zien!!

Back