Algemeen 1/8 brushless buggy topic

Ja inderdaad Bricks, ik heb me ingeschreven voor Purmerend dus zal ik er ook zijn :D
Tenzij het weer zo slecht is natuurlijk :(

Om het wachten te verzachten ;):

5510074893_fbea2b2789.jpg

5510676022_8ec6af0693.jpg

Oh, en die bolt zacht :eek:!

Laatst bewerkt:
En de Vorza staat in de garage... :D

Proficiat met de aankoop ! Ga je geen spijt van hebben, in het Vorza topics staan wat tips voor kleine mods en zaken die je waarschijnlijk meteen wilt aanpassen.... met de 100k troep in het middendiff als eerste aanpassing :-)

Ohla en pics van de Vorza? :)

Effe wachten nog, ik vind de kap van de Vorza echt vreselijk, dus dat wordt de Bash/asfalt kap. HB kap en decals staan in bestelling, tevens setje andere banden en dan zal ik wat foto's maken. Nu is ie wel heel erg stock...

@ Snoebel, zal eens gaan lezen... Maar verklap eens wat moet er in het middendiff?

Tja, wat je erin doet is een beetje afhankelijk van smaak, wat je met de auto wilt doen, banden keuze en de ondergrond waar je wilt rijden.

De 100k die er standaard in zit is voor bashen en zelfs dan wil je het eigenlijk niet. Met die 100k trekt ie zelfs wheelies...

Ik bash voornamelijk en rij nu met 8k-10k-5k, bevalt prima.

Goed weer, goede sfeer, tof circuit.
Beetje gaan rijden met de autokes en deze filmpjes van de MBX6 ECO zijn eruit gekomen.
De man achter de zender is Kurtje.

@SSI, kijk vooral het 2de filmpje he :p.

Laatst bewerkt door een moderator:
Was inderdaad zeer leuke dag :) eerst aan het 1/10 circuit gewerkt tot een uur of 1 en erna gaan rijden... 1/10 circuit gaat echt vet zijn!!! :D

De eco tja hij rijdt heel gemakkelijk. Deze week de olie eens vervangen in de diffs, mag iets zwaarder zijn! Power is echt wauw, soms zelfs teveel van het goeie! Maar het is wel dikke fun. Volop oefenen voor no nitro :D

Na de eco dik gas zitten geven met de truggy, lekker met het rc speedhouse team zitten mee crossen :D snelle mannen doeme :D

Vorza op 4S leuk...

Vorza op 6S GAAF!

Tjemig wat is ie snel op 6S en het rijdt toch wel weer anders dan de Erbe. Levendiger, blij dat ik hem erbij heb.

Back