Algemeen 1/8 brushless buggy topic

Als er nu is ne serieuze koper is he;).

Ben is ant rondneuze op ebay voor shocktowers. Een iets hardere dat Mathijs is een link van had gegeven.. Zo maar eentje is proberen dan he.

Dan moet ge maar laten weten wanneer jullie gaan rijden hé:D

Rijdt gelle altyd int weekend ? Of ook is door de week ?

Bwa, meestal in het weekend hoor (zondags)..
Af en toe een keer door de week, maar dat is zelden (moet gewerkt worden ook he :rolleyes:).

Morgen gaan we ne keer profiteren van het goede weer en de durango's eens testen in Kampenhout.
Als het weer het zondag toelaat uiteraard weer NBR!
Moet oefenen voor no-nitro he, heb lang niet gereden :(.

Kurtje, helaas geen 1/10 actie gefilmt. Eerst even DH op de 1/10 zien rijden, daarna bij 1/8 mee gaan helpen om de baan af te krijgen.

RRobert, de baan is een stukje kleiner maar imo ook beter dan de vorige 1/8 baan.

DH, had ik je ook moeten vertellen. De mic zit beetje onhandig geplaatst op de TZ5.

Kurtje, name the time and place ;)

Ja voor mij maakt het niet echt uit, zondag is zo beetje apart gehouden als RC dag dus kan wel iedere zondag...

Inderdaad morgen de Durango eens proberen, hij staat net in elkaar de R versie.
De gewone DEX410 moet ik nog eens helemaal uit elkaar halen en nazien...

@ Olii voor ons is dat een 3 kwartier van hieruit, maar heb ik je al gezegd dat ik een privechauffeur heb :D Nee als Olii meegaat zal ik zelf wel apart rijden Stewie, want stel je voor jij, Phil, ik en Olii in 1 auto :D wij 2 samen en de auto zit al vol :D

@ Nard maakt niet echt uit, Helmond of Mol is natuurlijk het makkelijkste voor ons...

Wat rijdt een buggy toch een stuk makkelijker dan een E Revo. Begrijp me niet verkeerd, dat blijft een fijne auto maar ik vond de Revo 3.3 (zwaardere auto) altijd al fijner rijden dan de E Revo. Maar nu met de Vorza... tja da's weer andere koek.

De Vorza kan makkelijk 6S aan. Rijdt ie een stuk makkelijker dan de E Revo op 6s. Die wordt dan toch wel heel licht. Maar het grootste verschil zit hem toch wel in de sprongen.

De Revo blijft maar flippen in de lucht. Voor of achterover. Lastig te controleren in de lucht vind ik. Met de Vorza gisteren echt grote sprongen gemaakt (meter of 3 hoog en zeker 6 tot 7 meter ver) en wat blijft die mooi vlak in de lucht zeg. 1op de 3 sprongen met de Revo liepen verkeert af, terwijl de Vorza 9 op de 10 goed gingen.

Kortom, ik ben blij met mijn buggy!

@ Olii voor ons is dat een 3 kwartier van hieruit, maar heb ik je al gezegd dat ik een privechauffeur heb :D Nee als Olii meegaat zal ik zelf wel apart rijden Stewie, want stel je voor jij, Phil, ik en Olii in 1 auto :D wij 2 samen en de auto zit al vol :D

Gelukkig word ik goed gesponserd voor de diesel :rolleyes:.

Nee, 2 is krap, 3 is erg krap (gelukkig heeft Phil zo geen tas), 4 is niet te doen of we moeten Olli vastbinden op het dak :p.
Maar Olii ne keer uithalen moet wel lukken. Of we hem terugbrengen is een andere zaak ;).

Laatst bewerkt:
Back