Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oja, douane ook nog misschien. Afgelopen tijd zoveel kleiner pakketjes gehad van LiquidRC dat me de douane even was ontgaan. Dat zou een extra 19 + 12.50 worden.
1.28 :S dat is onzin, hij staat nu op 1.31590, nja....
@ diver, ahh. Nja de 1S versie is een soort van special edition en kan ook op 1S (ipv 2S voor de normale versie) werken. Is handig voor ''carpet racers'' al lijkt me zo'n ESC niet handig als je maar op 1S rijd mja.
@ westcoast, I know
@ boerjan, wat is jou mening van betaalbaar?
Motor : 1/8 tussen de 1800kv en 2050kv zoals bijvoorbeeld de Neu 1512 2.5D of 1.5Y op 4S/5S
ESC : MMM / RX8
Ah we zaten in een RC8T topicdan is 2000 kv goed te doen ... overigens Tekin 2050 motoren liggen iets hoger als dat ze opgeven 2140 +-. Nadeel van bv de CC-NEU 2200 kv is dat deze motor relatief zwaar & lang is.
Het is geen RC8Te, maar ik wilde jullie dit niet onthouden:
@ DeeJay, nopes. Maar kan binnenkort wel een keer de motor switchen. ESC van de RC8Te is helaas dood dus die verwisselen is geen optie.
Verschil buggy / truggy zijn:
- afmetingen; een truggy is groter zowel van band tot band zijwaards en voor achter, als het chassis en de armen
- gewicht; truggy is ook iets zwaarder
- rijhoogte; truggy ligt vaak iets hoger dan een buggy waardoor die soepeler over ruwer terrein kan
- banden; de truggy gebruikt grotere/bredere banden dan een buggy
Een truggy is nagenoeg een lage MT met een centerdiff en laag CoG.
De E-Revo is idd een MT omdat hij geen centerdiff heeft (standaard) en het chassis lay-out compleet verschilt (ten nadelen mbt racen) tegenover een truggy.