Algemeen 1/8 brushless truggy topic

Amain word weer een nieuwe shop om door te spitten!
Misschien is het handig om eens een lijstje op te stellen met shops?

Edit: hoe bevalt Amain voor jou Nardos? Vooral gericht op levertijden?

Laatst bewerkt:
Zeer goed.

Laatst een order geplaatst bij Amain en 5 minuten later bij LiquidRC, beide betaald met PayPal. Van beide vrijwel direct bevestiging van betaling en binnen 5 uur waren beide pakketjes al shipped. 5 dagen later (incl. zaterdag en zondag) werd 's morgens Amain afgeleverd door een busje, 's middags vond ik LiquidRC in de brievenbus.

Aah roger, 15.000 en 20.000 van Mugen besteld aangezien er van AE niets is wat verder gaat dan 10.000!

Hmmm, ben er serieus over na aant denken om een extra setje diffs aan te schaffen en die met de dikke fluid te vullen en het standaard setje met 7-10-7 te vullen.

Laatst bewerkt:
Nog een extra setje diffs? Je hebt al een setje extra diffs gekregen bij de verkoop ;)

Sowieso is zo'n extra setje leuk als je serieus gaat racen. Doorgaans zul je goed rond kunnen komen met 7-10-7 of 10-10-7 of wat dan ook. Niet zoveel zorgen maken en gewoon rijden en plezier hebben ;)

Damn, die was ik gewoon glad vergeten! :o Die zal ik dan maar eens met dikkere vloeistoffen vullen en degene die ik nu heb met een standaard setupje!

Om dit topic weer levend te krijgen...

Hierbij de melding dat mn RC8Te (ex van Nard) te koop staat! Nog niet in het verkoop gedeelte maar alvast bij deze!

Inbox checked. Roger that .. understood. Over and out.

diver, in het kort: er is meer in het leven dan RC (vraag me niet wat, want ik heb geen idee haha) :)

Hmmm, ik ben weer een beetje tot rust kunnen komen en aangezien ik nog steeds niet op een track ben geweest, zal ik dat eerst eens moeten doen voordat de RC8Te echt de verkoop in gaat... Want daarvoor had ik het gekke ding ook aangeschaft! (Ik zie een glimlach op het gezicht van Nardos) En aangezien M1 de laatste tijd vaak bezocht word moet ik daar ook maar eens langsgaan!

Het moet allemaal zo moeilijk tegenwoordig op deze rare aardkloot! :banana:

Laatst bewerkt:
hallo ik ga ook een rc8te kopen er zitten een 2400kv motor bij van hk en een medusa afterburner 1800kv ofzo iets. Nu wil ik een 150a ez run regelaar kopen, weet iemand of dat gaat? Lijkt me trouwens een mooi bakkie. Gr. Nard (en ja ik heet ook Nard :))

Yay nog een Nard hier. Die naam hoor je niet zo vaak :D

Anyway, die 2400kv HK motor direct verkopen is prul. Die afterburners worden volgens mij ook vrij heet en is waarschijnlijk niet de beste koop die je kunt maken. Zo'n 150A regelaar kan met beide motoren overweg.

Ja dedankt had de site net gevonden. Wou jen et vragen of jij wist of die 1800kv en 1600 kv ook iets waren want ik vind dat prijs verschil wel erg groot met die van 2200 kv xD zou deze ook werken met die 150 a esc van ezrun ja he? Gr. Nard

Werken allemaal met die 150A esc!

Je kan ook ff op ebay zoeken naar een esc van CC dan heb je echt een mooi setje!!

Die CC1518 1800kv en CC1520 1600kv zijn stukken sterker dan die CC1515 2200kv. Ze hebben nu mega opruiming vandaar die lage prijzen. Voor bovenstaande motoren betaal je normaal tussen de $190 en $220 :)

Als je op 4S wilt rijden raad ik je de CC1518 1800kv aan. Die kan wel met die EZ Run 150A overweg ja. Maar zoals diver zegt een MMM (Mamba Monter Max) heeft de voorkeur.

Back