Algemeen electro sleepmeeting draadje

Ha, ha, ziet er leuk uit die kleine ASK achter jouw Piper :p

Gisteren voor eerst met mijn piper (2 meter) met pas gemonteerde sleephaak gevlogen. Alleen met lijn en lijntje afwerpen bezig geweest, het slepen van iets komt later.

Groeten Peter.

Na een tijdje kan je die droppen op een doel als je zou willen, of in Bertus zijn broekzak ;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Alleen met lijn en lijntje afwerpen bezig geweest, het slepen van iets komt later.

Groeten Peter.

Goed bezig....want ook je sleeplijn droppen vraagt oefening...afgelopen zondag wist (mbv zonder naam) de sleeplijn net voor loslaten om de loopplank (die over de sloot ligt) te vliegen !!! PLOINK!!!!!

Ging net goed....tis allemaal oefenen !! ;D

Bertus, als je niet te veel haast hebt dan kan ik volgende week wel wat voor je meebestellen.
Ik krijg korting bij Staufenbiel dus dat scheelt je dan nog weer iets, hij kost dan een euro of 18.
Maar ik zit nu nog in Indonesie, dus het wordt op zijn vroegst dinsdag dat ik kan bestellen.

GJ

Zo, da's mooi zo'n bestelservice, kan ik nog iets meebestellen, dan kunnen de transportkosten ook naar 0 (als je toch weer langs Den-Bosch komt ;-))?

Laat maar weten of het kan?
Groeten

Mooi Bertus...

De props zijn gisteren al verstuurd en ik zie dat ze nu al in Amsterdam zijn...

Ik maak dit weekend de ASG-29 van 5 meter af, die moet je zeker kunnen slepen.
En de JS1 ga ik volgende week of zo eerst eens met Gerben slepen, daarna zou jij het eens kunnen proberen (17 kilo, 7 meter).

Als het niet te heet wordt zal ik ook de website Elektro Sleep Groep Nederland klaar maken.

GJ

Mag mijn ASW 15 van 5 meter zeker geen probleem zijn.. Die de volgende periode eens gaan opbouwen. En haakje in de Diamant natuurlijk ;-)

Groeten Peter

Ik heb de fiala props van Bertus overgenomen, misschien ook een mooi moment eens te komen slepen. Electro Kadett met 10s, 4 meter moet goed lukken.. 5meter afhankelijk van het gewicht.
Ik neem dan ook een zwever mee.

P.s. wordt er binnenkort nog een 'inkoop actie gedaan bij staufenbiel? (Gert-Jan?) Ik wil eigenlijk nog een motortje bestellen en eventueel een extra kistje..

Justus

Laatst bewerkt door een moderator:
Back