Zo krijg je nogal wat verwarring... :?
Het asje met schroefdraad aan de buitenzijde, is de bout/schroef of draadeind.
Wat je daar overheen doet, zeskant met schroefdraadgat erin, is de moer.
MOER dus hieronder en daarnaast de zelfborgende moer
@pdspds (waar staat die naam eigenlijk voor?)
Zoals ik het zie op de foto die je te zien krijgt als je de link in je andere topic volgt (
deze link dus), heb je een gladde as, in specblad van de motor kun je vinden dat deze een diameter heeft van 3mm.
Je vroeg me dit al via PB, ik heb je een paar dagen geleden een antwoord gestuurd, een voorbeeld van een geschikte adapter, met link erbij.
Ik weet niet of je je berichten leest, maar daarmee is je probleem opgelost.
Let op, ik ga er dan wel vanuit dat je propeller een gat van 5mm heeft. Zoals eerder aangegeven door Igor is het gat vaak groter en kun je dit met verschillende ringetjes op maat maken.
maar in princiepe staat dit ook al honderd keer beschreven in het topic, met foto's erbij, dus even lezen kan geen kwaad.
Klopt als een bus. Er is ook niet de perfecte manier om iets te doen, iedereen doet het anders. Als je kiest voor een andere motor bestaat de kans dat het niet zonder meer past. Koop je alles in een GOEDE modelbouwwinkel, kan men je daar vertellen of het past, of nog wat advies geven. Die leveren op jouw verzoek dan ook de juiste adaptor bij de motor.
Bestel je op internet, is het advies vaak wat beperkter, maar de prijs veelal wat gunstiger...