algemeen minimag topic

• Topicstarter Topicstarter Acropilot
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
leuke oplossing(soms toch) want zo'n toestellen kunnen dan veel slechter presteren dan andere=vertekend beeld van de hobby.Dit resulteerd in een beginner dat al weer afhaakt omwille van zo'n vliegtuig....:p
Alles heeft voor en nadelen he:)

Je kunt ook gewoon een 2e hand minimagister kopen :wink:
Als je wilt kun je een bod doen op mijn minimag, met borstelloze moter en futaba zenderset en lipo

Heeft iemand enig idee hoeveel de minimag weegt zonder electronica en motor?
Dus alleen de romp, vleugels, landingsgestel enz.
:?:

Ludo

Iemand uit dit topic Mischien een 2ehands Minimag te koop?

Het liefst rond de 100 euro ARF of 170 euro RTF of in de buurt van dat!
PM me ;)

Igor

Ben nu Mischien van plan een Nieuwe te kopen, wie weet waar een mooie ARF te vinden is, of wat is een goeie setup?

Nja ik denk niet dat Igortje er ooit zal uitgeraken. Ene moment dit, het andere moment dat. Heel vermoeiend is dit

idd
ik heb alles afgesproken heb zijn adres hij heeft mijn bankgegevens hij zou dzeweek/dit weekend geld overmaken
en ik heb de minimag al ingepakt en dan vraagt hij weer om een nieuwe hier ?
(heb hem er nog wel een gratis (cheopo) zendertje bij gedaan met accu waarmee ik hem ook heb gevlogen)
maar ik hoor het wel over pb/mail wanneer hij op de post moet ?;)

hier nog een leuke setup:

ik ga de Roxxy 2827-34 in m'n Arcus zetten; de Minimag krijgt dan een Typhoon 15/10 met een 9x6 prop op 3 cellen 1800 mah
snel motortje, iets meer gewicht, lijkt me een leuk kistje voor als het wat harder waait

ja, het is ook vooral wat mn leraar zecht.

en als ik hoor dat het vliegen met die e-fly niet zo vijlig is, dan doe ik dat ook niet.

dus wacht ik liever dat ik het geld heb om meteen alles te kopen (heb nu btw een folderwijk :D)

het is een e-sky zender maar die hoeft er niet bij zie pb..
en je kan nu wel de minimag kopen met roxy motor lipo /lipo lader rgelaar enz..
dan kan je de zender altijd nog kopen lijkt me he..
anders gaat de mini naar de buurjongen ;)

zambezi, dat is precies de setup die ik ook heb,. en gaat als een speer, dikke lol met die gekke minimag,...
oh nee,... 15/13 heb ik,...... bijna :wink:

voor mij hoeft snel (nog) niet
kan ie ook langzaam om te leren vliegen :P?

nouwja, die is btw ook zo goed als verkocht!
(toch die van jeroen :P)

Igortje zei:
ja, het is ook vooral wat mn leraar zecht.

en als ik hoor dat het vliegen met die e-fly niet zo vijlig is, dan doe ik dat ook niet.

dus wacht ik liever dat ik het geld heb om meteen alles te kopen (heb nu btw een folderwijk :D)

deftig taalprobleem heb jij zeg :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back