algemeen minimag topic

Discussie in 'Electro vliegtuigen' gestart door Acropilot, 6 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wartexx

    Wartexx

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.860
    Locatie:
    Wijchen
    pfff ben ik even blij dat ik mijn minimag toch maar niet aan Igor verkocht heb :lol:
     
  2. sjoerd

    sjoerd

    Lid geworden:
    12 okt 2006
    Berichten:
    856
    Locatie:
    sibculo
    ja idd alles komt goed aan op (volgens hem) de ontvanger na..
    je weet dat hij 2dehands is en ook alle beschadigingen weet je.. en dan gewoon een nieuwe verwachten ofzo ?
    en anders niet betalen.. ? :?
    en nee ik wil hem niet retour straks pak je hem niet goed in heb ik een geheel kapot vliegtuig (en ik weet wel zeker dat igor daar niets aan vergoed aangezien hij al niet eens betaald..)
    dus wanneer betaal je nu eens ?
     
  3. barthezzo

    barthezzo Guest

    ik vind dit echt zwak hoor van Igor,
    wat al gezegt werd, als je iets koopt moet je betalen,
    en ja jij kon niet komen kijken maar hebt hem toch gekocht,
    nou dan moet je niet zeuren over als er iets stuk is,
    je bent ook niet gaan kijken of je er wel tevreden over was dus ja...
    gewoon betalen dan igor,

    succes Sjoerd :p haha

    Bart
     
  4. Senne

    Senne

    Lid geworden:
    25 nov 2006
    Berichten:
    960
    Locatie:
    maasmechelen
    ik weet niet wat ik moet geloven,igor zei tegen me dat de minimag alseen wrak aankwam,overal schrammen,kapot en heel slecht gelijmd.
    hij zei tegen me dat sjoerd deze dingen allemaal niet tegen hem heeft gezegd.

    ik snap igor wel dat hij liever wat meer had,maar aan de andere kant begrijp ik sjoerd ook wel,wat je koopt moet je betalen!

    gr.senne
     
  5. Wartexx

    Wartexx

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.860
    Locatie:
    Wijchen
    2e hands blijft 2e hands :wink:
     
  6. Acropilot

    Acropilot Guest

    als ik zo'n dingen lees vind ik jou een echt klein kind, denk je dat sjoerd dat express doet ofzo?
    die kerel spreekt de waarheid van die ontvanger (ik vertrouw hem meer dan jou eigenlijk :? )
    als je dan nog aan je laars durft te lappen niet te betalen ben je echt een r*tjoch, schamen mag je je, eens gezaagd eens gekocht en dan nog ni tevreden zijn en nu neuten om em terug te sturen en niet te betalen....

    get a live :?
     
  7. Igor

    Igor

    Lid geworden:
    19 apr 2007
    Berichten:
    2.083
    Locatie:
    Eindhoven
    Ja, hier verteld Sjoerd niet het hele verhaal.

    vlak voordat ik betaalde had ik afgesproken dat als het niet werkt of er is schade waarvan ik niks wist (is dus zo) dat ik hem retour zou kunnen zenden en de verzenkosten voor mij waren, dat vertikt hij dus...

    het scheurtje in de achterste vleugel wist ik, en dat ie er niet als nieuw uitziet (deukjes ect)

    maar als je dan ziet dat er een ''hap'' uit de vleugel is geweest die met tape vast zit (witte tape) en aan de andere kant een stuk dat heel slordig met montage kit ofzo is ''gemaakt'' ziet is het veel minder dan je had verwacht...
    ook zij Sjoerd dat er tape op de neus zat voor bescherming, blijkt (waneer ik vrijdag dit topic doorlas) dat het er opzat vanwege beschadiging (klopt dus ook niet)

    voor de rest was het landingsgestel uit het schuim getrokken (ik dacht, die klikt ie los) maargoed dat heb ik kunnen lijmen dus daar maak ik geen punt van.

    ik heb hem van alles aangeboden, trugsturen (zoals afgesproken), korting, maar dat neemt ie dan weer niet aan... ja wat moet ik dan...

    de ontvanger werkt daar bovenop ook nog eens niet (ik geloof best dat het vervoers schade is...)

    dus niet iedereen hoef zo op mij te reageren, en het gaat BTW om de helfd van het geld en niet de volle met (wat voor sommige ook nog niet duidelijk is)

    Hopen dat dit alles een beetje duidelijk maakt, maar het is echt niet zo bedoeld van nu heb ik het vliegtuig en nu heeft ie pech ofzo!

    (let niet op de spelfouten (waar iedereen altijd op gaat zijken, vooral in langere posts) komt door mijn Dyslexie)

    Igor
     
  8. sjoerd

    sjoerd

    Lid geworden:
    12 okt 2006
    Berichten:
    856
    Locatie:
    sibculo
    ok en wa tmoet ik nu ?
    hij lult nu vierkant uit z`n nek ..
    hij wist alles ook alle schades staan hier lange tijd online zelfs foto`s en filmpjes heb ik je gestuurd vlak voor hij weg ging.
    en je wist alles ..
    (gaat hij zaniken dat onder de tape van de neus lichte schade op het schuim zit.. :? )
    nouja ik weet ook niet meer wt ik kan doen..
    ( nooit weer iets aan igor verkopen ) ( tip ;) )
     
  9. Igor

    Igor

    Lid geworden:
    19 apr 2007
    Berichten:
    2.083
    Locatie:
    Eindhoven
    Foto's van de schade (en de ontvanger OF de regellaar werkt niet)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    (onder die ''tape'' zitten ook allemaal scheuren en stukken er af)

    en het landingsgestel, maar dat heb ik weer gemaakt, en de schade onder de tape op de neus... (zal effe foto's opzoekken in dit topic)
     
  10. sjoerd

    sjoerd

    Lid geworden:
    12 okt 2006
    Berichten:
    856
    Locatie:
    sibculo
    met landings stel kan hij niet op depost en die tape op de vleugel was trouwens om de tape te proberen :roll:
    vergeten af te halen en ik heb je gezgegd dat ik de roeren heb losgesneden wat niet moet..(rolroeren niet)
    daar kwam ik tijdens het bouwen achter ( eerste vliegtuig) en dat wist je .en de neus wist je ook (filmpje en ik zij het je)
    en devleugel heb ik je ook verteld toen zij ik nog het maken weegde z`n 10 gram en beinvloed het vliegen niet
    later stuur ik je foto`s rn een filmpje die dag gemaakt..
    en je koopt hem dan en nu betaal je niet.. :?
     
  11. sjoerd

    sjoerd

    Lid geworden:
    12 okt 2006
    Berichten:
    856
    Locatie:
    sibculo
    en nu gaat hij vast msn dingen hier neer zetten en dan de stuken die hem goed uitkomen :wink: :fuckyou2:
    man doe niet zo kinderachtig en betaal.
    en heraal niet steeds alles.. (dan moet ik het ook..)
    die ontvanger ging gewoon 100% goed hier weg.. :? (al eerder vermeld.) :murder:
     
  12. hezik

    hezik Guest

    Jongens, dit is iets tussen jullie.. dit hoort niet in dit topic thuis.. regel het via MSN of een stuk hout (knuppel) maar iig buiten dit forum om ;)

    @igortje: die minimag zal echt wel vliegen hoor; niet zo druk maken, afbouwen en vliegen met dat ding.. voor 14,95 heb je een prima werkende ontvanger voor dat ding.
     
  13. Igor

    Igor

    Lid geworden:
    19 apr 2007
    Berichten:
    2.083
    Locatie:
    Eindhoven
  14. sjoerd

    sjoerd

    Lid geworden:
    12 okt 2006
    Berichten:
    856
    Locatie:
    sibculo
    ja heb ik al een week geprobeerd..
    werkt niet dat werd helemaal niets dus ik dacht misschien ziet hij nu dat hij gewoon enorm gemeen doet .
    en betaald.. maar niet dus :sniper:
    en dat geld is veel voor mij daar kan ik de hele vakantie voor staan werken.
     
  15. BadBert

    BadBert Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 feb 2005
    Berichten:
    5.059
    Locatie:
    Hoogerheide (NB) Club: BVL-steenbergen
    ben wat foto's aan het kijken, en gesprekken aan het lezen...
    Ga binnenkort waarschijnlijk de boel even in het echt bekijken (woon in de buurt), maar zijn instructeur zou ook komen.

    even tussendoor:

    With all do respect: wie maakt er een epp toestel met ducktape, en palmuur (zo lijkt het aan de vleugeltip)...

    Lekker eerlijke verkoopfoto ook:
    [​IMG]

    Ik trek voor niemand partij, maar een verkoop foto lijkt me toch dat die recent moet zijn...

    Dit moest ik nog ff kwijt
     
  16. sjoerd

    sjoerd

    Lid geworden:
    12 okt 2006
    Berichten:
    856
    Locatie:
    sibculo
    en de regelaar zit er bij en wat maakt hetuit die advertentie kende je je wist alles en je koopt hem dus..
    en nee zo zit hetniet hij kocht hem na dat hij andere foto`s heeft gezien en weet waar en hoe hij gerapareerd.
    en ook filmpjes zag hij heel recent .. dus als je dan koopt lijkt me dat je wl moet betalen he ?
    (sorry voot typ fouten en spaties die er niet tussen zitten heel erg rot toetsenbord hier)
     
  17. BadBert

    BadBert Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 feb 2005
    Berichten:
    5.059
    Locatie:
    Hoogerheide (NB) Club: BVL-steenbergen
    Mijn advies voor Igortje (hoeft niemand wat mee te doen overigens):

    * Betaal 90 euro
    * trek alle lelijke grijze ducktape er af, en maak alles met "glastape" of tesa powertape ofzo
    * laat die plamuur op de vleugel zitten als er een heel stuk schuim mist, haal alleen wel wat overtollig weg
    * ga leren vliegen met dit ding.

    Goed geleerd -> koop een leuk toestel erbij of als vervanger

    Moet overigens zeggen dat EPP schuimpjes lang goed blijven vliegen, en het vlieggedrag er op het filmpje niet slecht uit ziet.

    Overigens, Igor: kleine dingen zie je absoluut niet in de lucht... op mijn spacescooter zit ook wat lijm, beschadegingen en (glas)tape, zie je echt niet hoor ;)
    Dus als die tape vervangen is zal het er al veeeeeel beter afzien.

    Dat hij het hoogte en richtingsroer eraf gesneden had is helemaaaal niet erg, ik kan je wel een goede tip geven over hoe je dit nog flexibeler en steviger weer vast kunt zetten (wel die vieze ductape eraf)
     
  18. sjoerd

    sjoerd

    Lid geworden:
    12 okt 2006
    Berichten:
    856
    Locatie:
    sibculo
    nee we sprken een bedrag af en hij weet wat hij ervoor krijgt ook wat er mee aan de hand is en hoe het gerapareerd is
    ook met recente fot`s/filmpjes.. hij vliegt egt nog prima met 90 neem ik geen genoegen als we eerlijk iets hebben afgesproken..
    maar ik heb hem een voorstel gedaan .. ik zie wel we gaan wel verder over msn...
     
  19. BadBert

    BadBert Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 feb 2005
    Berichten:
    5.059
    Locatie:
    Hoogerheide (NB) Club: BVL-steenbergen
    Zoals ik al postte: niemand hoeft met dat advies wat te doen.

    Wel te hopen dat jullie alle 2 hiervan wat leren. Dit is de reden dat ik 2dehands spul ALTIJD op ga halen, en is het niet aan te rijden: halverwege afspreken, of niet kopen.
    En nieuw spul laat opsturen...
     
  20. sjoerd

    sjoerd

    Lid geworden:
    12 okt 2006
    Berichten:
    856
    Locatie:
    sibculo
    en idd dat ducktape kan er wel af er is niet veel voor nodig om hem er beter uit te laten zien..
    dit liet ik dus ook aan de koper over..
    maar verder over msn ? houdje het draadje nog een beetje schoon
    verder vind ik gewoon als je weet wat je koopt ook wat er mis mee is enz..
    dan ook gewoon betalen. en niet achteraf gaan zeiken.dan had je maar de moeite moeten nemen om te komen kijken /ophalen. maar nu verder msn....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina