Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:10 draadje.

@rijder / Gerlof Is je motor al een beetje afgekoeld?

Volgende wedstrijd denk ik even een andere gebruiken.

@R3an!m@ted Succes met bouwen want dit is echt heel erg zonde :-( en de volgende hopelijk veel meer succes.

Ruben, is het al voor de rijders bekend waar de volgend wedstrijd van 9 & 10 Juni wordt verreden?

Is al maanden bekend dat hij niet wordt verreden op de toen aangewezen circuit.
Kan er niets over vinden op de NOMAC site??
Zou toch wel wat bekend gemaakt moeten worden denk ik. Er was 2 maanden ofzo de tijd voor geweest.

vandaar de vraag.

ooh ok,
dan heb je wel een gave grote baan.

Maar hoop dat ze de mensen / vrijwilligers nog kunnen ronde krijgen op zo'n laat tijdstip.
Mensen hebben al plannen gemaakt. vakantie ofzo.

Afwachten dus, jammer hoor. zo lang wachten.
Maar zal wel goed komen.

Daan, mijn chassis lijkt nog recht.... :o

Die van mij ook wonder boven wonder. :D
Is toch fijn dat echte 7075T6 alu. ;)

Schade viel uiteindelijk best wel mee, kleine €100 ex het prototype spul (maar daar moest toch een tweede versie van gemaakt worden).

Zijn dat de thuiskomers (linker voorwiel) van Capricorn? :cool:

Wel K om zo een race te eindigen.

Ja, hij is er alleen niet mee thuis gekomen. :p

@rijder / Gerlof Is je motor al een beetje afgekoeld?

Volgende wedstrijd denk ik even een andere gebruiken.

@R3an!m@ted Succes met bouwen want dit is echt heel erg zonde :-( en de volgende hopelijk veel meer succes.

Thx, hoop het ook maar ben bang dat dit weer zo'n jaar gaat worden waar alles mis gaat. :(

hey geliefde nitro rijders. Ik ga volgend jaar nitro rijden en ik zag een protoform Lola 200mm body. Die is voor een 1/10 nitro auto gemaakt dus lijkt me geen probleem om die te gebruiken?

Roy Bakker gaf aan dat het gebruikt mag worden in de 1/10 nitro klassen op de mach en in de nomac. Volgens mij ging hij een voorstel indienen om die lola's te kunnen rijden bij de nomac volgend jaar want hij vind die lolás wel super.

Lijkt me zeer leuk en een goede aanvulling voor de 1/10 nitro klasse, kunnen we nog harder gaan.

Er is een klasse waar dat wel mag......... De race klasse van de KWC mag je met een lola body rijden. Uiteraard moet die wel van Kyosho zijn, net als het chassis;)

M.v.g. Mark

Niks gemist Roelof,
Is een roddeltje van Alex om mijn persoon een beetje zwart te maken,
deden de meisjes in de brugklas ook altijd.

hey geliefde nitro rijders. Ik ga volgend jaar nitro rijden en ik zag een protoform Lola 200mm body. Die is voor een 1/10 nitro auto gemaakt dus lijkt me geen probleem om die te gebruiken?

Roy Bakker gaf aan dat het gebruikt mag worden in de 1/10 nitro klassen op de mach en in de nomac. Volgens mij ging hij een voorstel indienen om die lola's te kunnen rijden bij de nomac volgend jaar want hij vind die lolás wel super.

Lijkt me zeer leuk en een goede aanvulling voor de 1/10 nitro klasse, kunnen we nog harder gaan.

:D :D

Gefrustreerd? Nee hoor, we vinden lolas ontzettend gaaf dus lijkt me geen probleem toch. Lijkt me ontzettend gaaf om dit te rijden!

Die lola's zien er wel gaaf uit.

lolat530.jpg

welke 1/10 nitro auto zou ik daar het beste voor kunnen gebruiken? Hoe kun je die dan breder maken naar 220mm of zijn die banden met een offset en dan meteen goed voor 220mm?

Mooi, dus nu kunnen we ook eindelijk met brandstofbodies in de Pro10 klasse terecht?..... :wink:

Het is afwachten of er nog wel een pro10 klasse is aangezien met het introduceren van de lola's in de 1/10 nitro iedereen in de 1/10 nitro klasse wil gaan rijden, de toestroom van nieuwe rijders is dan niet te stoppen met deze body's die echt super rijden. Je kunt dan veel sneller door de bochten gaan dan met die tc blobs.

Ik denk dat ik ook stop met pro10. Ik heb echt zin volgend jaar om samen met RoyB in de 1/10 nitro klasse te gaan rijden met die lola's.:cool:

Back