Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Citaat van Veteq:
Het volgend jaar ziet er weer hoopvol uit qua vergunning, dit komt doordat mensen veel tijd stoppen in een oplossing, wat je zegt klopt van geen kant.
Wat gaat er volgend jaar aan de vergunning veranderen dan, omdat het er gunstig uit ziet voor de Mach?
Vallen we dan wel binnen de normen qua geluidsbelasting?
Om Pascal blij te maken...
Lijkt wel competitievervalsing!!!
Bart en Ruben lezen echt wel maar ze loggen niet in![]()
Dit is echt zielig, sorrie maar ik kan dit niet anders verwoorden. Kan de emotie zijn die de boventoon voert, maar stuur dan eerst een reactie naar het NOMAC bestuur voordat je zo reageert.Maar ja het is toch altijd de MACH die bepaalt heh
nu dus ook het verkloten van een heel NK en "geluidsregels" de boventoon laten voeren![]()
JW je zou beter moeten weten, snap niet goed waarom je nu zo reageert. Stemmingmakerij op het forum, terwijl je aan de andere kant aan het meedenken bent hoe brandstof te kunnen blijven rijden op dezelfde baan ?!?Struisvogelpolitiek alleen maar omdat de MACH dit jaar dit probleem heeft, ik moet het dan toch weer met Pascal eens zijn. Allemaal met een MACH pet op gezegd en gezien.
Omdat Apeldoorn geen 1/10 NK wilde organiseren dit jaarSnap ook niet goed waarom de Mach 2x op de agenda stond
dat is pas struisvogel politiek, het gewoon door laten gaan dan laat je zien dat je ballen hebt, maar nee aflassen dat is pas laf.
.....
Er was ik weet niet hoelang al bekend na het 1ste nk dat de 5de een probleem zou worden ...
wish the boys anf girl luck in Ettlingen.
mail?? niet ontvangen als WL zijnde.
wish the boys anf girl luck in Ettlingen.
+1 (12 nederlanders aan de start!)
Weet iemand al wie dat is..?:idea:Kijk dit is weer leuk om te horenWie is de +1 dan?
l
Kijk dit is weer leuk om te horenWie is de +1 dan?
Ik wens de hele nederlandse delegentie in Ettlingen heel veel succes en DROOG weer en hoop op mooie resultaten. Ik heb de ronde tijden daar even zitten kijken maar 13,7 al heedat zijn geen misselijke tijden
succes daar allemaal