Is dit de gebruikelijk toon binnen het onroad gebeuren..?
Just asking..
Nee! Gelukkig niet,

Anders moet je maar even alles doorlezen, dan zal het je vanzelf duidelijk worden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is dit de gebruikelijk toon binnen het onroad gebeuren..?
Just asking..
Nee! Gelukkig niet,
Anders moet je maar even alles doorlezen.
Hoe meer NK rijders, hoe beter ! ! !
Het is wel intressant om juis van een beginner te horen waar nu precies de knelpunten liggen. komt het te proffesioneel over, zijn het de kosten etc etc etc.
Ik kan over de laagdrempeligheid van offroad niet veel zeggen maar ik ben wel van mening dat het daar allemaal nog steeds in een hobbysfeer hangt. Met name de Truggycup vereist geen lidmaatschap van verenigingen en is dus deels bezocht door minder serieuze rijders.
Ik vind van niet, laat geen enkel steekje vallen wat regen rijden betreft iig. En ja nog steeds met hart en ziel. Alleen regen rijden vind ik niet leuk en racen doe ik voor me eigen plezier en lol en niet om jou een plezier te doen. en gezien het aantal rijders in een regen finale sta ik daar niet alleen in. Het verschil is dat ik wel blijf en anderen al opruimen.
Oohw jee, is ie weer bezig? Ik zie dat allemaal gelukkig niet. Ik zie alleen dit:
![]()
Mooi hè? Enneuh ... bevalt uitstekend !!moeten jullie die berichten van hem niet zitten te quoten natuurlijk, want dan zie ik nog steeds van die flarden die ik helemaal niet wil zien.
![]()
Ik laat de eer wel aan mezelf.
nee hoor, alle klassen is gaaf, maar dat gezeik en gemiere neuk van je op alles als het ff niet mee zit, is de pest voor nieuwe rijders die hier ook lezen.
Nou......doe mij die metwos dan maar!!
Last but not least … Het schijnt echt schitterend weer te worden de komende dagengeen regen en volop zon … dus dat is erg fijn voor de deelnemers aan de KWC Euro Final 2011. Voor zover ik begrepen heb was het de afgelopen 3 jaar wel anders.
Succes en veel plezier ermee Richard.
Ikzelf gaat weer de taak doen op het circuit van de Hotwheels te Deventer.
Voor de laatste NK Electro.
Ja, lekker mooie weersverwachtingen.
Hoop dat deze uitkomen. PARTY !! zonne brand enzovoorts mee.
relaxen ahahahah
Afgelopen 3 jaar hebben we ook mooi (lees droog) weer gehad. Dus dat valt nog wel mee.
Ik moet vandaag nog en paar uurtjes werken en dan op naar de AMCA voor de Euro finale van de KWC.
Ik heb er heel erg veel zin in!!!!
M.v.g. Mark
OOh,,,,,,,kan je er ook banden mee smeren??
Ideetje?
Humor.