Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:10 draadje.

[KNIP]De basis is FUN en al het andere komt daarna, dit is m.i. ook de reden waarom de 1:8 sectie zo groot is... we gaan allemaal met elkaar om als vrienden en helpen elkaar allemaal als vrienden. Onafhankelijk met welk merk je rijdt en hoe goed je bent.[/KNIP]

De spijker op z'n kop Pieter :thumbsup: Zo zie ik het ook en zo ervaar ik het ook .. en dát is dé reden waarom ik NK's rij ... :yes:

Mede door dit soort gedrag (ieder voor zich) zie je secties verdwijnen, er is geen samenhang cq een breder perspectief en dan ook nog eens merk-onafhankelijk. De basis is FUN en al het andere komt daarna, dit is m.i. ook de reden waarom de 1:8 sectie zo groot is... we gaan allemaal met elkaar om als vrienden en helpen elkaar allemaal als vrienden. Onafhankelijk met welk merk je rijdt en hoe goed je bent. Als die kern er niet is over de gehele breedte, zal een sectie het moeilijk hebben om te overleven.

De spijker op z'n kop Pieter :thumbsup: Zo zie ik het ook en zo ervaar ik het ook .. en dát is dé reden waarom ik NK's rij ... :yes:

1/8 rijders die het met elkaar eens zijn, de ironie..

Vechten doen we alleen op de baan, (zijn die bloedvlekken nog uit het asfalt van gouda gekomen? ;) )

Ik lees het zo allemaal een beetje van de zijkant maar zelf met een elektro chassis en daar een motor en dergelijke opzetten ga je over die 1550 gr heen??

Een electro is veel carbon, weinig aluminium en heel weinig gewicht in de aandrijflijn tov. een brandstof 1:10, dus ja, als dat je lukt heb je een hele lichte auto.

Is er wat besloten op de sectie bc 1:10 vergadering van de nomac , thuis agenda verkeerd ingevuld , anders zeker aanwezig geweest , ook al geen stem recht .
Noamc cup .

alvast dank

Mvgr randy

Kun je eigenlijk wel iets besluiten na een sectievergadering waar, naast het BC10 sectiebestuur, maar 3 man komt opdagen? Komop jongens dit kan toch niet :?:

Met maar 2 of 3 voorstellen op de agenda kan je wel raden dat mensen niet de moeite nemen. Het is overigens al jaren hetzelfde... Een lage opkomst maar het internet is te klein als er verkeerde beslissingen genomen worden.

Misschien moeten ze de nomacvergadering 2012 maar op dit forum gaan houden.
Goedkoper, effectiever en groter bereik;) Over voorstellen gesproken, zelfs op dit forum hield iedereen zich stil.

Laatst bewerkt:
Back