Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:10 draadje.

zo te zien is iedereen wakker van de winterslaap. ja ja het nieuwe zeizoen staat weer voor de deur...... ;) eerste clubwedstrijd van de MAC de Baanbrekers is 1 april;) en nee het is geen grap;) of toch wel;)

Ik zal hier straks ook wat neerzetten... ow ja Martin 7H ook even vragen, wil denk ik ook wel meedoen :vamp:

Ja, leuk!

Wat gaan we doen?

Gaat Martin Shepherd rijden?. :D
Zoiets heb ik wel gehoord in de wandelgangen....
Oh, is er geluld?....

Als het maar geen 1/10 is maakt het toch uit wat Martin gaat rijden :-)

Wees maar niet bang Iwan, ik ga geen 1/10 rijden, dus je zult geen plekkie zakken.... ;)

Wees maar niet bang Iwan, ik ga geen 1/10 rijden, dus je zult geen plekkie zakken.... ;)

Heh, wat jammer nou. Ik heb zoveel aanvragen voor de 1:8 dat ik wel wat ruimte kan gebruiken ;)
En dan, er zitten wat 1:10 rijders bij die 1:8 willen rijden, en beetje uitwisselen kan geen kwaad.....

Heh, wat jammer nou. Ik heb zoveel aanvragen voor de 1:8 dat ik wel wat ruimte kan gebruiken ;)
En dan, er zitten wat 1:10 rijders bij die 1:8 willen rijden, en beetje uitwisselen kan geen kwaad.....

Als de trend zich zo doorzet dan zitten we straks allemaal in de NK 1:10 finale, want dan komen we niet eens meer boven de 10 rijders. ze moet ineens allemaal 1:08 gaan rijden nu. En wat er nu zo bijzonders is aan die 1:08:confused:

oh, dus je gaat zelf 1/10 rijden, lees ik dat nou?... ;)

Als de trend zich zo doorzet dan zitten we straks allemaal in de NK 1:10 finale, want dan komen we niet eens meer boven de 10 rijders. ze moet ineens allemaal 1:08 gaan rijden nu. En wat er nu zo bijzonders is aan die 1:08:confused:

Volgens mij (weet niet 100% zeker) moet er zelfs een minimaal aantal zijn...

Dit is de kalender zoals gepresenteerd tijdens de sectie vergadering, ik weet niet of er nog dingen aan veranderd zijn.

22 april Groningen
20 mei Rucphen
17 juni Apeldoorn (onder voorbehoud)
15 Juli Gouda
9 september Utrecht

Apeldoorn was nog niet helemaal zeker, we hebben iig 5 nk's en de licentie wordt dus ook goedkoper.

Wat betreft de zogenaamde leegloop naar de 1/8 valt dat volgens mij wel mee. Voor zover ik weet gaan alleen Inge en Ad stoppen met 1/10 om 1/8 te gaan rijden?.

Dit is de kalender zoals gepresenteerd tijdens de sectie vergadering, ik weet niet of er nog dingen aan veranderd zijn.

22 april Groningen
20 mei Rucphen
15 Juli Gouda
9 september Utrecht

Apeldoorn was nog niet helemaal zeker, we hebben iig 5 nk's en de licentie wordt dus ook goedkoper.

Wat betreft de zogenaamde leegloop naar de 1/8 valt dat volgens mij wel mee. Voor zover ik weet gaan alleen Inge en Ad stoppen met 1/10 om 1/8 te gaan rijden?.

Ik dacht dat dit jaar ook Genk mee zou doen? Bij de 1:8 is er wel een wedstrijd.

Oorspronkelijk geplaatst door R3an!m@ted

22 april Groningen
20 mei Rucphen
15 Juli Gouda
9 september Utrecht

Ik dacht dat dit jaar ook Genk mee zou doen? Bij de 1:8 is er wel een wedstrijd.

Ja Peter, Ik ben hier ook het spoor even bijster.

Bart en Ruben hebben wel een reden gegeven waarom Genk er niet bijstaat, maar die ben ik eerlijk gezegd alweer vergeten. :p
Vijf NK's vind ik eigenlijk wel mooi.

Back