Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:10 draadje.

@ Alex F en Julius Kolf en alle andere geintresseerden!!!!!!!!!!!

Ik kan jullie mededelen dat er einde seizoen en wel op 13/14 oktober op mac de baanbrekers in rucphen een 3 uurs race gaat plaatsvinden die voor de 1/08 en 1/10 gaat zijn en met name voor de 1/10 het mogelijk maakt om met lola bodys te gaan rijden. Deze race zal geheel in de stijl van de 24 Lemans gereden en georganiseerd gaan worden.

Details zullen zeer binnenkort ook hier en bij ons op de site weergegeven gaan worden als ook met betrekking tot de inschrijving.
Ook zal er de mogelijkheid zijn om via myrcm in te schrijven.
Hou de komende tijd Model Auto Club " de Baanbrekers" en myrcm goed in de gaten.

Ik hoop op een grote opkomst en vooral veel gezelligheid.

Met vriendelijke groet,
Pascal Roos
Sectiehoofd 1:10ic
Mac de baanbrekers.

Is er aleens wat bekend? Is op de site nog niks te zien..

Rik is heus wel kampioen hoor , haha:p:p:rolling:

Ik heb gehoord dat de Nomac nog zaken aan het bekijken is, intern wordt vergaderd over de laatste wedstrijd op Utrecht, er schijnt een auto met oranje kap gereden te hebben die waarschijnlijk met te lichte ventieldopjes rond ging....:rolling::rolling::rolling:

Ik zie geen ventiel dopjes.

http://www.raco2000.nl/images/stories/nk20125ebc10/dave.jpg

Maar ik denk dat je die andere oranje bedoelde.

Ik denk dat beide bestuursleden het op dit moment erg druk hebben met hun werk en daarom niet toekomen aan de Nomacsite. Ik heb ook gehoord dat 1 van beide of misschien wel allebei ermee wil stoppen omdat ze het te druk hebben met werk. In december is weer de jaarlijkse sectie vergadering en misschien moeten er dan eens nieuwe sectiebestuursleden opstaan om het stokje over te nemen.

Ik denk zelf dat het met de volgende vergadering meer bekend wordt. ik hoop zelf dat de 1:10 klasse gewoon blijft bestaan in de huidige vorm.

M.v.g. Mark

16 december zijn de sectie vergaderingen, waar de voorstellen zoals die te zien zijn op de nomac site besproken gaan worden.

Hopelijk ziet iedereen in dat het voor de 1/10 geen zin heeft om op de huidige manier door te gaan, en het dus verstandig is om er 1 wedstrijd van te maken.

Binnen mijn club hoor ik toch andere verhalen, die zien toch meer een competitie over meerdere wedstrijden.

Maar hoe valt dit bij de KWC?

Ook bij de KWC willen we graag de huidige vorm blijven behouden, dus meerdere wedstrijden per jaar.
Mocht het toch op 1 wedstrijd uitkomen, dan zullen wij zelf naar alternatieven gaan zoeken.

M.v.g. Mark

ja top gedaan van Meen.
Jammer dat Jilles bij de start een koprol maakte waardoor hij achteraan zat.
En na een aantal minuten werd hij er door Andy eruit gereden waardoor hij zeker 5 tot 6 ronden binnen heeft gestaan.
Anders..........was het misschien iets anders gelopen ahaha.

Hahahahaha KM Rules...
Dat heb ik ook idd. gedaan, eerst was die met pensioen, na het wk had ik er weer zoveel zin in, dat ik gelijk dezelfde middag de auto uit de kofferbak heb gehaald en schoongemaakt. In de avond even lekker 500 euro aan onderdelen geklikt vanaf de bank.:xmas:

Back