Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:8 draadje.

Ja helaas stoppen deze heren ermee.
De reden zal zeer waarschijnlijk zijn, dat men niet gewaardeerd worden ( om het maar voorzichtig uit te drukken).
Een aantal rijders, hebben zo'n instellingen, dat het niet leuk meer is.

Dus..... de schuld van het stoppen, ligt bij de rijders ( een aantal) zelf.

erg jammer dat ze na al die jaren stoppen.
Nu maar afwachten of en wie er zich nu voor wilt inzetten????

tja..............
Ja Roelof 6 jaar en Tjibbe volgens mij nog wat jaartjes erbij.
Dacht zo'n 10 of meer jaar in totaal.

Zo zie je maar, dat het huidige bestuur toch goed is/was !!!!!!!

Maar helaas de plezier ervan, wordt ze nu ontnomen door de mentaliteit, van een aardig aantal rijders, die er de laatste jaartjes is !

Erg zonde.

Soms is de emmer vol, top dat ze het al die jaren hebben gedaan.
Men zegt weleens, de rek is eruit.
Nu mogen nieuwe mensen het proberen en kan de klasse een andere kant op, goed of slecht.

Zal mij benieuwen wie het gaat doen.

Laten we over 1 ding duidelijk zijn... De rijders bepalen, niet de sectie!

De sectie bepaalt helemaal geen richting, de sectie volgt alleen het beleid die de rijders bepalen. Wil je de richting veranderen zal je de rijders moeten veranderen.

Laten we over 1 ding duidelijk zijn... De rijders bepalen, niet de sectie!

De sectie bepaalt helemaal geen richting, de sectie volgt alleen het beleid die de rijders bepalen. Wil je de richting veranderen zal je de rijders moeten veranderen.

Roelof, zie het niet als een aanval joh, dat is niet de bedoeling.
Een sectie kan wel degelijk een klasse sturen, dat is zelfs hun taak.
Als je leider bent van wat dan ook, dan heb je een visie gebaseerd op wensen van de deelnemers, die probeer je dan door te voeren of in ieder geval hierin te sturen. Kijk naar de 1/10 , die doen dat super. Op basis van bekende problemen hebben ze een mooie klasse met toekomst gecreeerd, in de 1/8 kan zoiets ook gebeuren. Afhankelijk van de nieuwe sectie hoofden zal de klasse een andere invulling gaan krijgen, er zal een nieuwe wind gaan waaien.

Als sectie hebben we door de jaren heen de haken en ogen van de gedachtes van sommigen proberen aan te tonen. Veel mensen kunnen best iets leuks bedenken maar de voorstellen moeten compleet en haalbaar zijn. Hele discussies kunnen daarover opgestart worden en blijkbaar mag je als sectie (en hier soms ook als mod) er niet tussen mengen. Vreemd eigenlijk dat je te verwachten obstakels met verenigingen en de competitie in het algemeen niet mag verkondigen..... En we zijn er altijd heel eerlijk in geweest dat de vergadering moet beslissen maar zelfs dan worden we verweten dat we we dingen tegen houden.

Op FB loopt er nu een lang draadje met mensen die ook denken dat ineens alles veranderd kan worden. Als sectie hebben we niets tegen gehouden, men is vrij om voorstellen in te dienen en alles komt op tafel. Probleem is alleen dat het niet altijd loopt zoals je als indiener van een voorstel hoopt dat het loopt.

Zo te horen, weet je niet wat er de laatste jaren heeft afgespeeld in de 1/8 klasse Bok.

Het heeft niets met de sectie te maken dat men stopt !!!
Het heeft te maken dat de sectie hun uiterste best doet om de regels te laten handhaven waarvoor de rijder hebben gestemd. Maar de deze mensen als vuil worden behandeld en ze niets goed kunnen doen. tevens ook de wedstrijdleiders en organisatoren.
Men denk aan hun zelf, en de rest moet daarvoor wijken cq naar schikken.

Ver beneden peil dus.

Op FB loopt er nu een lang draadje met mensen die ook denken dat ineens alles veranderd kan worden. Als sectie hebben we niets tegen gehouden, men is vrij om voorstellen in te dienen en alles komt op tafel. Probleem is alleen dat het niet altijd loopt zoals je als indiener van een voorstel hoopt dat het loopt.
Het is een democratie, ben blij dat ik geen FB heb.

Zo te horen, weet je niet wat er de laatste jaren heeft afgespeeld in de 1/8 klasse Bok.

Het heeft niets met de sectie te maken dat men stopt !!!

Ver beneden peil dus.
Zeker niet, dacht dat het altijd koek en ei was in de 1/8. En het is meneer Bok heh, Hugo ;)

Hoop voor de sectie dat er weer mensen komen die de net zoveel tijd als Hugo en Tjibbe erin steken, men vergeet vaak dat het veel tijd kost om de boel te regelen.

Yep, genoeg mensen die buiten de wedstrijden om alles willen bepalen ten gunste van hunzelf, hun handel en/of hun sponsoren. Vorig jaar waren het zelfs de smeerders die mij wilden vertellen hoe het smeren te detecteren en zelfs de NOMAC wilde dwingen om een duur apparaat te kopen die niet eens 50% zekerheid biedt. Nee, dan ben je goed bezig.....

Maar ja, er zijn velen die het beter weten dus nu is het de kans om dat waar te maken.

Ter informatie

Beste Lezer,

Hierbij een overzicht van de meest recente geluid test op de Mach

Te visualiseren mits iemand me uitlegt hoe hier een pdf te uploaden..??

Laatst bewerkt:
Uploaden naar je eigen homepage ruimte en de link hier plaatsen. Of naar mij maien zodat ik hen ergens kan zetten.

Gewoon 2 print screens van maken en opslaan als jpeg, dan hier in je foto album zetten en de url kopieren en de foto inplakken

Back