Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:8 draadje.

Vingertjes kruisen, benen bij elkaar houden, met slaapzak en tent voor de deur leggen, kacheltje erbij voor het geval dat.... en een maandje ratsoen inslaan.

Ja, we moesten niet het idee geven dat het storm liep. Nu we na 3 weken eindelijk vol zitten kunnen we ons ook nog even inschrijven :D

Ik verwacht samen met ons nog zo'n 5 tot 6 namen, met nog een 4 weken te gaan is er alle tijd.

Ja, we moesten niet het idee geven dat het storm liep. Nu we na 3 weken eindelijk vol zitten kunnen we ons ook nog even inschrijven :D

Ik verwacht samen met ons nog zo'n 5 tot 6 namen, met nog een 4 weken te gaan is er alle tijd.

Misschien een idee om een Nomac 1 en Nomac 2 klasse op te starten.
Want als ik het goed begrepen heb zijn er ook nog aanmeldingen via de mail binnen gekomen bij het sectiebestuur.

Dat waren verzoeken, die mensen hebben allemaal de procedure moeten volgen om een licentie aan te vragen. Degene die dat willen staan ook al bij de lijst van aanvragen.

Je mist niets, mensen kunnen open inschrijven met een vermelding van een CV zodat wij voor de resterende open gevallen plekken mensen kunnen toelaten tot het maximum.

14 per mail zoals je in eerder in dit draadje schreef.
Nu hoeft men geen cv meer te leveren en kan men rechtstreeks inschrijven?

14 in de mail waarvan een aantal promo rijders. Uiteraard kan je proberen om zonder CV in te schrijven, Google zal dan zijn werk moeten doen wat een minder inhoudelijk info zal opleveren.

Maar ja. over 4 weken zullen onze hersenen moeten kraken.

Op 3hobby loopt daar een draadje over, ik las het net.... Dit gaan we (gezien de reden) misschien meer zien.

Ik weet niet hoeveel landen er meer zijn die een GP onderbrengen in hun Nationale kampioenschap, maar anders is dat zeker een reden.....

Eerlijk gezegd is dat wel een idee misschien ook in ons land om eens over na te denken?
1 ronde van ons kampioenschap combineren met een GP?
Het gehele NL veld, met ertussenin internationale rijders, is denk best een geinig idee....

Back