Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:8 draadje.

Dan denk ik eerder dat de snaar te slap staat.
Ik heb 2 seizoenen gereden met de 966 (niet de TE, maar de voorkant is hetzelfde) zonder een pulley te vervangen! allemaal van plastic gewoon.

Het is niet dat de snaar of de pulley kapot gaat, alleen trekt de pulley over het aluminium adapter. Hierdoor wordt hij dus ovaal. Ik heb dit euvel ook al bij andere 966TE gezien.

Als je het daarom wilt doen kan je idd een alu poelie nemen maar over het algemeen gaat dat niet zo snel of heeft Serpent een extreem zacht soort aluminium gebruikt?

Mugen poelie pakken?

Ik zie het alleen bij de 20t poelie achter dat die in de draairichting wat speling krijgt

Het is niet dat de snaar of de pulley kapot gaat, alleen trekt de pulley over het aluminium adapter. Hierdoor wordt hij dus ovaal. Ik heb dit euvel ook al bij andere 966TE gezien.

Oh, aha!, geinig!
Nog nooit meegemaakt, maar eens in de gaten houden dan.

zoals Roelof zegt, dat er speling op komt, oke, maar dat hij over de aluminium adapter wordt getrokken, dat heb ik nog niet meegemaakt.

Wel eens gekeken als het gebeurde, wat het verschil in je bandendiameter tussen voor en acht op dat moment was?
wellicht heb je een te grote onevenredige slijtage en krijg je teveel voorwielaandrijving.
Voelde de auto onder remmen "losjes" aan de achterkant?

Oh, aha!, geinig!
Nog nooit meegemaakt, maar eens in de gaten houden dan.

zoals Roelof zegt, dat er speling op komt, oke, maar dat hij over de aluminium adapter wordt getrokken, dat heb ik nog niet meegemaakt.

Wel eens gekeken als het gebeurde, wat het verschil in je bandendiameter tussen voor en acht op dat moment was?
wellicht heb je een te grote onevenredige slijtage en krijg je teveel voorwielaandrijving.
Voelde de auto onder remmen "losjes" aan de achterkant?

Speling is het niet, heb net 5 liter gereden met de auto.
Het verschil in banden slijtage blijft gelijk.
Bij de Baanbrekers zijn er nu 3 met een 966TE die het ook hebben, maar met alu pulley is het opgelost.
Wel een minpuntje dat deze er niet standaard bijzit.

Dario Balestri joins Motonica

Motonica recently added a load of talented drivers to their 2012 team line-up and now announce another great return in its team. Dario Balestri, World and Euro finalist, re-signed again with the Italian manufacturer. Dario will drive P81 RS 2 in the Italian championship and Euro A this year. Dario has the following to say:

I am very happy to be back racing with Motonica. With them I had the best satisfactions and I did my best races. Motonica is for me like the family where I’ve grown up for 4 years so this year I am more determined then ever to get the best results possible.

Dario Balestri joins Motonica

Motonica recently added a load of talented drivers to their 2012 team line-up and now announce another great return in its team. Dario Balestri, World and Euro finalist, re-signed again with the Italian manufacturer. Dario will drive P81 RS 2 in the Italian championship and Euro A this year. Dario has the following to say:

I am very happy to be back racing with Motonica. With them I had the best satisfactions and I did my best races. Motonica is for me like the family where I’ve grown up for 4 years so this year I am more determined then ever to get the best results possible.

Ha ha als je heb geprobeerd en niemand heeft plek Dan dit maar

1 gaat weer van de lijst verdwijnen en ik verwacht nog 1 naam, dan zullen we er zo'n beetje zijn.

Nu afwachten als ook iedereen op tijd betaalt.

Als er 4 mensen zijn die ingeschreven hebben en toch niet mee willen doen zou dat ons een stuk makkelijker maken.

Back