Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:8 draadje.

Is er morgen toevallig iemand in rucphen? Enigste dag droog voorlopig deze week :(

Benny, je moet gewoon even naar 1 van de bestuursleden bellen, die kunnen het hek voor je open doen.

Heb donny en ferdi gisteren gemaild. als ik niks hoor bel ik vanavond ferdi idd:) maar denk altijd leuk als er nog iemand toevallig aanwezig is :)

Is er morgen toevallig iemand in rucphen? Enigste dag droog voorlopig deze week :(

Ik weet niet waar jullie kijken maar ik zie vrijdag droog tot 14:00, zaterdag overdag droog en zondag zo en zo... die dag wordt nog afwachten.

PS, Umido's zijn even niet op voorraad, die er nog zijn worden gebruikt voor onze rijders.

Wat ik weet van het weer, is dat er nog geen eens met zekerheid gezegd kan worden hoe het morgen is!, laat staan Zondag!.....

KNMI geeft vaak wel het juiste beeld....

Nah veel hoger dan 90% kan niet ... vanaf morgen gaat dat weer naar beneden en verschuift naar de maandag.

ff verder met de woestijndans!

Hmmmm het neemt zondag af van piek naar de hele dag regen... Ben benieuwd alsof er een dak is boven de plek waar we moeten starten ;)

Back