Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zal helaas wel gebeuren, zouden ze maanden geleden al voor langs komen om de vochtigheidsmeter te maken.
Is nog steeds niet gebeurt denk ik... :-(
Ik heb van het weekend hoop dingen gezien op de baan . hele boel rare ronden tijden
Ook blijven sommigen het gewoon volhouden . dat ze niks smeren
Ik heb de tijden van vorig jaar erbij gehaald om te kijken. maar sommigen mensen rijden in de À finale 8/10 sneller dan vorig jaar dat kan toch niet . Hoop dat het op het nk bij de raco 2000 vrij is om te smeren . Want zo is het niet meer eerlijk om te racen Gr.
Ik heb van het weekend hoop dingen gezien op de baan . hele boel rare ronden tijden
Ik heb de tijden van vorig jaar erbij gehaald om te kijken. maar sommigen mensen rijden in de À finale 8/10 sneller dan vorig jaar dat kan toch niet . Hoop dat het op het nk bij de raco 2000 vrij is om te smeren . Want zo is het niet meer eerlijk om te racen Gr.
Na het eerste NK was dit al duidelijk, aan de hand hiervan heb ik bij de Nomac als distributeur een duidelijk signaal afgegeven. Roepen dat iets niet mag zonder verdere controle hierop uit te voeren is vragen om problemen. Aan de andere kant verwachten sommige bestuursleden dat de leveranciers dit zelf moeten regelen, echter zonder controlerende instantie is dit een ware utopie.
Er is zelfs door een rijder een regelvoorstel ingediend welke op zich niet direct relateerd naar smeren of maatregel, dit was echter ook niet acceptabel.
De huidige situatie is hiervan het gevolg.
Nog even ter aanvulling: European Nitro Challenge, 120 deelnemers, volledig afgeboekt, ADDITIVE NOT ALLOWED!
Pietsch & Wischnewski win at Hockenheimring » Red RC – Events
Als ik iemand uit de pits zie rijden die alleen maar aan het glijden is, en een halve baan later bijna omvalt van de grip is dat niet normaal.
Ik hoop echt dat ze met een oplossing komen.
Groeten,
Wim
die je tegen een muur kunt gooien en daar blijven plakken.
Pieter, alleereerst wil ik je even corrigeren. Ik zou graag zien dat alle fabrikanten in deze wereld een dezelfde statement willen uiten als wat Shepherd heeft gedaan en daarmee iedere gesponserde rijder die illegaal smeert inweze op een schopstoel zet. Jammer genoeg zijn er geen 100% goede controle methodes en zijn de bewijzen niet hard te maken.
Dus geef niet alleen de fabrikanten en organisatoren de schuld maar het zijn toch echt die paar eikels die het voor de rest vergallen.
En o ja ik ben tegen smeren.
mijn gezondheid gaat nl voor alles!!!!
Net als die potten met "uitlaatschoonmaaksmurrie" ik heb begrepen dat het zwaar k... verwekkend is.....