smile
Ben het niet vaak met je eens hans maar nu wel
Ben het niet vaak met je eens hans maar nu wel
Er bestaat ook nog zoiets als principes . Ik ben ervan overtuigd dat smeren een slechte zaak is voor onze sport en ook de nieuwe aanwas bemoeilijkt ,hogere slijtage,meer ongelukken (meer schade) dus een hoger budget en dan ook nog eens minder fun.Een hoop bestaande rijders zullen afhaken.Het uitgeven van banden door de organiserende vereniging is m.i. de enige juiste oplossing,zoals ook door Pieter voorgesteld. Ondertussen zou je steekproef gewijs de opeens snellere rijders, voor de start ,verse achterbanden (zelfde merk) verplicht aan kunnen bieden waar hij/zij de wedstrijd mee moet ingaan . Maar zoals gezegt 'gewoon 'banden uitgeven door de wedstrijdleiding . 35 rondom , 2 setjes voor de 3 kwalies en voor elke (sub) finale nog 1 setje ,ben je gelijk dat afdraaien tot 73 mm voor 1 kwalie ook kwijt . Rijden ze in de 'echte' F1 ook maar met 1 merk verplichte banden ?
Jammer dat er blijkelijk geen 'gentleman's ' afspraken te maken zijn jammer,jammer jammer ..
Bij de 'big scale ' mini wordt er ook banden uitgegeven door de wedstrijdleiding.
Ik heb zondag tenminste lekker gereden en haal mijn schouders op naar mensen die op een 'gesmeerde 'manier omhoog willen .