Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Stick pack gaar of te weinig vermogen? Heb ik ook gehad. Nieuwe stick pack erin en gelijk lopen en lachend rondtrekken (zelfs als de motor zo goed als verzopen is 8O :?). Asl je lader stuk is, lijkt het alsof hij goed laadt. Maar dat resulteert dus is niet kunnen gebruiken van de accu.Rienk Jan zei:Gloeiplug gloeit goed. Maar de rotostart heeft het er zwaar mee :? . LIjkt net of de motor in no time verzuipt :?
ZOu het zo ook niet meer weten wat ik kan doen :cry:
Rienk Jan zei:Gloeiplug gloeit goed. Maar de rotostart heeft het er zwaar mee :? . LIjkt net of de motor in no time verzuipt :?
ZOu het zo ook niet meer weten wat ik kan doen :cry:
jorrit14 zei:Gloeiplug iets los draaien zodat de compressie iets afneemt.
Jorrit
Sleurhutje zei:Wat whoei zegt: Het pennetje dat de outdrive vastzet op het tandwiel in de diff is gebroken. Als je geluk hebt hoef je die alleen te vervangen. Als je al veel gereden hebt, bestaat de kans dat het pennetje heel fijn door tussen alle andere tandiweltjes de nodige schade heeft veroorzaakt.
Whoei zei:ik weet niet wat jij dan allemaal in die 8 uur hebt zitten doen. maar 8 uur voor 1 diff is wel heel veel.. als je er 8 uur mee bezig bent moet je misschien is een andere hobby gaan zoeken![]()
Er zijn twee setjes tandwielen voor het diff in omloop. De setjes met 1 asje en twee satellietwieltjes is voor de Savage 21/3.5 en de eerste Savage 25's. De nieuwere hebben een setje met twee asjes en 4 wieltjes.ward.walks.on.nitro zei:Dan hebben die hufters van HPI alle tandwieltjes, de 2 grotere en 2 (van de 4) kleine en 1 (van de 2) kleine asjes voor de kleine tandwieltjes erin gestopt, maar dan moet je nog een setje kopen voor 2 mienie tandwieltjes..
Moet ik nog een extra setje kopen voor 2 prut tandwieltjes..![]()
...knipper-de-knip...
Toen weer naar huis.. Ben ik nog zeker 8 uur bezig geweest om hem weer in elkaar te zetten!![]()