Rienk Jan zei:
Burp zei:
Zie hier mijn zelfbouw X SS. Zorg wel dat je gehoorbescherming hebt, uitlaatje is niet voor gevoelige oortjes, vraag maar aan de Hoogtij rijders
Hier uit afteleiden dat ie het dus ook goed doet :lol:
Of is zo'n ribbed tuned pipe beter?
Van een ribbed tuned pipe wordt je in ieder geval minder doof. Je wilt niet weten wat voor <enge>-herrie dat pijpje maakt.
rcmike zei:
heej ik heb zaterdag wedstrijd gereden bij bmc
savage x ss
maar ik vloog soms door de bocht omdat de mijn savage snel omvalt..
kan ik hier wat tegen doen want ik wil een beetje sneller door de bochten :wink:
ik dachts zelf om de auto te verlagen of is er ook nog een andere manier??
mvg : mike
Ja, heel eenvoudig te verlagen door een stukje van 1,5cm brandstofslang IN de schokbrekers te monteren. Dan staan je draagarmen horizontaal, net als bij een truggy. En als dat niet genoeg is, dan neem je velgen met een offset.
Links de verlaagde schokbrekers, rechts de standaard. De velgen zijn met een 2cm. offset (kijk maar waar de c-hubs zitten, die zitten normaal in de velg 8O).
"Inkorten" van de schokbrekers doe je zo...
Met Dirt Bonz bandjes (zonder offset, de standaard X-banden dus) en verlaagd chassis (Innovative-RC) ziet het er zo uit: