Algemeen Savage Topic

• Topicstarter Topicstarter Mattijn
  • Startdatum Startdatum
Klein vraagje

Weet iemand welke set van jvd ik op een savage xl moet zetten ?
Dus voor het 5.9 blokje. Heb al wel wat gezocht alleen kom er niet echt uit .
Nou kwam ik deze tegen is de middelmaat , alleen weet ik niet zeker of het goed is
JVD-RC koppeling 34 mm JVD90409

Laatst bewerkt:
Hoi,

als iemand interesse heeft, ik heb nog 100% nieuw BOCA competitielagers voor de Savage en ook voor de koppeling...ik kan ze niet meer gebruiken.

Stuur maar een PM indien interesse...

Groet,
Eric

Als je op mijn profiel kijkt staan er genoeg foto's van de savage.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Hai hai,

ik heb een vraagje.
Heb mee het FLM XL Extended Arm Kit aangeschaft maar de dogbones die daar bij zitten passen niet in de cups.
De binnenzijde is te klein voor de dogbones, oftewel zijn de dogbones te dik.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Dan moet je ook de XL cups bestellen die zijn 11mm in diameter en dan zou het moeten passen.
De bestel nr,s 2x # 86248 voor de diffs en 2x # 86249 voor de wielen.

De pennen passen wel enkel de "bol" is te dik.
Volgens hun site is dit een plug & play kit.
Heb hun een mailtje gestuurd, ik wacht geduldig af.

levensduur

Kan iemande mij vertellen wat nu de levensduur is van de batterijen voor de ontvanger.en eventueel de andere levensduur van bijvoorbeeld de slipkoppeling.ik zit me dat al een paar dagen af te vragen want mijn laatste batterijen waren met een half uurtje leeg.

BvD Alex

Kan iemande mij vertellen wat nu de levensduur is van de batterijen voor de ontvanger.en eventueel de andere levensduur van bijvoorbeeld de slipkoppeling.ik zit me dat al een paar dagen af te vragen want mijn laatste batterijen waren met een half uurtje leeg.

BvD Alex

Als je ontvanger / zender accu na een half uur leeg is word het hoog tijd om ze te vervangen.

bij mij kan ik met verse AA cellen van 2400 mAh de hele dag doen.

slipkoppeling : schoentjes naast een paar nieuwe leggen zie je het verschil meteen.

Gisteren de stap genomen om nieuwe wielen op de savage te monteren, het zijn de big joe banden. Wat zijn ze mooi zeg, zullen goed grip hebben in het zand.

Back