buism01 zei:
Er zijn mensen op savage central die met 100k rijden. Dat is wel ERG dikke olie, maar het wordt gedaan. Het zorgt alleen voor meer lock op je diff.
Verschillende in achter en voor..is op zich niet onlogisch. Maar het is je opgevallen dat de standaard savy dat niet heeft. Niet iets waar je veel zorgen over hoeft te maken....of je wil dat je wagen zich anders gedraagt in de bochten...
Tsja, bij 100.000 kun je beter stopverf gaan gebruiken :?. En voor alle modelauto's geldt dat je ze aan moet passen naar de omstandigheden en persoonlijke voorkeuren.
Sinds 20 jaar heb ik in mei 2006 een Savage gekocht met als doel deze (net als op het internet met die filmpjes) flink te mishandelen. Nu, na 5 maanden, kan ik zeggen dat de missie geslaagd is. Dat kunnen velen beamen

. De laatste maanden natuurlijk de gevolgen van slijtage en misbruik onder ogen moeten zien en dus ook de wereld van tunen en upgraden ingestapt. En dat lukt ook best aardig. Om de look-and-feel voor vering en precisie sturen te krijgen heb ik nu een tapijtklevertje gekocht (X-Ray M18T 1:18 Truggy) om zo tijdens regenachtige dagen op de baan van de lokale club te rijden. :wink: