Algemeen Savage Topic

• Topicstarter Topicstarter Mattijn
  • Startdatum Startdatum
Raimond zei:
Ja nie normaal,die vliegt de Savy echt wel voorbij

Ik denk dat ie zelfs,mijn 1/10 bakkie kan bijhouden of zelfs harder gaat .Over het gras ook,tis net of dat ding geen last ervan heeft 8O

Je zou het geluid eens moeten horen 8O echt totaal anders als de Savy.

Met betreft je motor,ik ben benieuwt of je het opgelost krijgt,ik lees trouwens ook op Savage -Central over afstel problemen van de Cab. :?

Rai,

Ik snap dat die LRP rap is, maar bekijk ook andere motoren. Kijk eens naar de wagen van Jack. Die HPI4.6 is echt achterlijk rap. Ik wil het verschil wel eens zien met een LRP. Die zal het daar knap moeilijk mee hebben.

Hehe dat doe ik ook zekers wel,alleen ik ben gewoon verbaast,hoe hard dat ding gaat :? .

Ik heb ook zeker weten meerdere motoren gezien die erug snel moeten zijn zoals b.v Axial 28
Het is alleen zo,dat die LRP aardig gunstig geprijst is,en gewoon errug goed is.
Ik sla soms een beetje door,moet je niet op letten.

Ik baal er nu alleen van,dat ik niet kan rijden nu en als ik dan die Rockwilder zie.......
Als Basher lijkt me de Savage meer geschikt als een Rockwilder,dat wel.

Eerlijk gezegt ben ik ook wel benieuwt wat die zal doen tegen de HPI 4.6
alleen moet mijn kennis onder het mes en is een aantal weken uitgeschakeld,dus vergelijken zit er momenteel niet in.

Ik denk ook dat je verbaast zal zijn hoe hard dat ding gaat,ik heb niet gauw zo iets van wow,maar echt dit gaat echt te hard haast.

Maar dat weet je nu wel :oops:

Welke uitlaat je kiest maakt wel degelijk verschil.
Zo heb je bepaalde uitlaten die zorgen voor meer trekkracht, andere weer voor meer power in het middengebied en weer andere voor top-end.
Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij de motoren. De ene motor levert meer top-end en de ander weer meer trekkracht.

Op deze manier kan je zelf combineren. BV. een top-end uitlaat op een motor die gebouwd is op trekkracht. :wink:

Btw: Die LRP gaat je geld kosten wanneer je geen heavy duty aandrijflijn hebt. Ik heb deze wel en dan nog sneuvelen er onderdelen door het geweld van deze motor. :?

DEÎFIED zei:
Welke uitlaat je kiest maakt wel degelijk verschil.
Zo heb je bepaalde uitlaten die zorgen voor meer trekkracht, andere weer voor meer power in het middengebied en weer andere voor top-end.
Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij de motoren. De ene motor levert meer top-end en de ander weer meer trekkracht.

Op deze manier kan je zelf combineren. BV. een top-end uitlaat op een motor die gebouwd is op trekkracht. :wink:

Btw: Die LRP gaat je geld kosten wanneer je geen heavy duty aandrijflijn hebt. Ik heb deze wel en dan nog sneuvelen er onderdelen door het geweld van deze motor. :?[/quote

Daarom, valt mij de dgelijkheid van de Savage toch wel tegen,de Rockwilder lijkt hier minder last van te hebben....

Geharde onderdelen zijn odnerweg,als het goed is....

savage-man zei:
@sleur:

die tuned pipe van HPI zorgt voor beschadegingen op mijn savy ( de foto komt mss later nog wel ), bij die roll bar in het midden gaat het nog een weg naar beneden en daar komt mijn pipe tegen en blijft soms zand tussens hangen schuurt gewoon heel die pijp tegen dat zand :? :cry:

Ik het de ATV body erop en dus geen rollbar, daar heb ik Ken voor (je weet wel, het vriendje van Barbie :wink: ). Ik heb er een rubber dopje (zo'n plakvoetje dat je bij allerlei computerapparatuur krijgt) tussen zodat de de pijp niet tegen de TVP komt. Heb dat ook bij mijn brandstoftankje gedaan, werkt perfect.

mooi,maar nog gevoeliger voor deuken,scheuren,door die achter vleugel,als je op de kap terug komt,reken maar dat ie daar gelijk scheurt :?

Raimond zei:
mooi,maar nog gevoeliger voor deuken,scheuren,door die achter vleugel,als je op de kap terug komt,reken maar dat ie daar gelijk scheurt :?

Hehe,

dat is tenminste lekker positief...LOL! :D

Rai: zal ik je die bevels dit weekeinde om de deur donderen of nog deze week? Doe me dan even je straat en huisnummer (via de mail)

Gr.M

savage-man zei:
maar hoe ziet zo een rubber dopje of plakvoetje er uit sleur? is het wel handig, waar koop je het ? :lol:

Zitten onder je monitor, toetsenbord, printer, koffiezetter, waterkoker, afstandsbediening en weet ik veel waar ze allemaal onder zitten. Je hebt ze in allerlei soorten en maten. Je kunt ze krijgen bij Conrad of elektronica zaken (zoals deze).

HEY HEY

beste savage rijders.

wij zijn een klein groepje die met verschillende savage versies rijden in rotterdam eo.

wij zoeken meer gezellige gestoorde rijders zoals wij om een groep cq club idee te beginnen.
elkaar helpen en om veel lol te beleven.

daarom deze oproep
heb je intresse en ben je een hardcore rijder zoals wij.
stuur mij dan een mailtje of laat een prive bericht achter met wat gegevens zodat ik contact kan zoeken om wat af te spreken.

als iemand trouwens nog leuke mooie plaatsen heeft in rotterdam eo dan hoor ik dat ook graag.

zelf rijden we vrij vaak in nesselande bij de albert hein en op een oude bmx baan in het schollebos in capelle schollevaar.

heeft iemand intresse trouwens in een
f4,1 nitro star blok

1408_01.jpg

met daarbij een rotostart 1 plus accu en lader

87126_01.jpg

blok staat goed afgesteld let wel op zonder mount koppeling vliegwiel en luchtfilter. de kop heeft lichte schade vanwege de kracht hij is een paar keer geflipt maar hij loopt als een naai machiene

ik wou er €100,- voor hebben stuur me maar een mailtje als je intresse hebt

buism01 zei:
Raimond zei:

Hehe,

dat is tenminste lekker positief...LOL! :D

Rai: zal ik je die bevels dit weekeinde om de deur donderen of nog deze week? Doe me dan even je straat en huisnummer (via de mail)

Gr.M

Hoi Marc,positief is het niet nee,hoe ik er over denk,maar naar mijn idee is dat wel zo,tis niet bepaald bash proof,dat is de orginele kap,ook al niet,lol,maar ok :).

Als je tijd en zin hebt,flikker ehm,dan als je wilt dit weekend maar om de deur :D.Maar bekijk maar wanneer je tijd wilt maken :D .Ik zal mijn Adres wel effe via de mail sturen

Raimond zei:
Hoi Marc,positief is het niet nee,hoe ik er over denk,maar naar mijn idee is dat wel zo,tis niet bepaald bash proof,dat is de orginele kap,ook al niet,lol,maar ok :).
Hehe, ach..ik rij nog met de originele X kap....dat betekent volgens mij dat ie redelijk stevig is. Er zitten wel overal scheuren en gaten, maar hij blijft nog in elkaar hangen! :D Maar...een nieuw kappie is niet gek! En ik vind dat spoilertje zeker niet lelijk. Even voor de goede orde...er kan ook een originele blanke X kap gekocht worden. Bij HPI staat ie dacht ik niet, maar bij slapmafro (www.smfstore.com) wel.

Raimond zei:
Als je tijd en zin hebt,flikker ehm,dan als je wilt dit weekend maar om de deur :D.Maar bekijk maar wanneer je tijd wilt maken :D .Ik zal mijn Adres wel effe via de mail sturen
Ja, hoor! Not a problem! Wil je ze alle 4? Ik bedoel 2 grote en 2 kleine. Dan kun je nog even kijken welke het beste is. En heb je in het geval van nood nog een wieltje liggen. (Ik heb nog 4 nieuwe liggen...dus for me it is totally NO problemo)

Ja, ik weet waar ik je opgepikt heb, maar ik heb geen huisnummer. 8)

Rai: Heb je je probleempje verholpen met je diffs/ spur? Ik kan ter vergelijking mijn X wel meenemen....ook al gaat ie op dit moment niet al te hard........... :roll: Maar dan zouden we even een tijd of iets dergelijks moeten afspreken. (Moet dan wel ergens in het weekeinde....zit een pietsie vol met mijn werk / sport / zoontje. Is dus ook neit zo erg dat mijn torretje wat minder draait..ik kan er tenslotte toch niet mee rijden :mad: )

Oh ja, aankomende weekeinde sleutel ik ook een HPI tuned pipe aan die STS.30. Ja...hij is inderdaad wat aan de kleine kant voor die .30, maar als ik een volgende motor koop, dan wordt t waarschijnlijk toch een .28 (de pipe is de standaard pipe op een SS4.6) Ik weet nog niet welke motor.... ach...luxe probleem moet je maar denken.

Hoi Marc,zeg maar wanneer je dit weekend tijd hebt,ik hoor het wel:).Ik kan wel wat hulp gebruiken met de Savy :oops: inderdaad,dus als je er tijd voor wilt maken,zou ik zeer blij mee zijn!

Nee,ik heb het probleem met de Diffs,spur nog niet verholpen,ik heb al wel nieuwe alu dif huizen besteld,met nieuwe tandwielen voor in het diff,maar dat word waarschijnlijk pas volgende week dat ik die heb.

Ik heb de Diffs nog niet uit elkaar gehad,omat ik ook nog geen diff vet he,die ik ook besteld had,ik zou ze dus niet opnieuw kunnen smeren :oops: .

buism01 zei:
Raimond zei:
Hehe, ach..ik rij nog met de originele X kap....dat betekent volgens mij dat ie redelijk stevig is. Er zitten wel overal scheuren en gaten, maar hij blijft nog in elkaar hangen! :D Maar...een nieuw kappie is niet gek! En ik vind dat spoilertje zeker niet lelijk. Even voor de goede orde...er kan ook een originele blanke X kap gekocht worden. Bij HPI staat ie dacht ik niet, maar bij slapmafro (www.smfstore.com) wel.

Mark,

Dit is een orginele HPI X kap, die spoiler is los, die kan je met 2 boutjes bevestigen als je het wilt, als je het niet wilt kan je hem eraf laten.
Ik heb de kap er zelf ook op zitten, maar heb de spoiler (nog) niet gemonteerd.

Lennert.
www.rcplace.nl

lenno zei:
buism01 zei:
Raimond zei:

Mark,

Dit is een orginele HPI X kap, die spoiler is los, die kan je met 2 boutjes bevestigen als je het wilt, als je het niet wilt kan je hem eraf laten.
Ik heb de kap er zelf ook op zitten, maar heb de spoiler (nog) niet gemonteerd.

Lennert.
www.rcplace.nl

en zo leer je elke dag weer wat bij!!! 8O

weten iemand het verschil tussen een hitec crx en een srx want de srx is wel goedkoper maar weet niet wat het verschil is. :oops:

Back