Algemeen Savage Topic

• Topicstarter Topicstarter Mattijn
  • Startdatum Startdatum
Hoi

De savage SS, moet je bij dit model ook de halve auto demonteren voor de diff of net als bij de x 4.6 een paar schroefjes.

het is zeker een hoop geklieder.
Ik heb er zelf een gemaakt voor mijn HPI RS4 2.
De orginele kap was helemaal kapot, die heb ik gedeelteijk gemaakt, en daar een gips afdruk van gemaakt.
Op die gipse afdruk van die kap heb ik vershoudfolie (da plastice voor in de keuken) gelegd, zodat het niet aan het gips zou plakken. Voor de rest gebruik je glasvezel, en epoxy (enorm sterk) Zorg dat de luchtbubels eruit zijn en laat hem lang drogen.

De body die ontstaat is wat zwaarder als de org. maar sterker, en leuk om te doen.

lennart

Vershoudfolie!

Hoi

De savage SS, moet je bij dit model ook de halve auto demonteren voor de diff of net als bij de x 4.6 een paar schroefjes.

Bij de gewone SS moet er inderdaad wat meer gesleuteld worden om een diff te vervangen. Ik heb op mijn SS de SS diffhuizen gezet, dan moet je alleen de shocktower nog vervangen (en bumper?) en dan wissel je een diff binnen 10 minuten.

Bij Ed Grapperhaus kan je alles voor weinig kopen. Zie linkjes ietsjes terug (ik heb inmiddels wel een hoop linkjes geplaatst dus makkelijk te vinden)

hallo mensen.
ik heb even een vraag . ik was hard met mn savage 4.6 gecrashed , en nu is er 1 van de veerpoten afgebroken . overal olie , veer niet terug te vinden , stangetje krom.
ik zit even bij pk racing te kijken , en daar kan ik alleen middels bestelnummers uit de handeiding de verschillende onderdeeltjes terugvinden , maar nergens gewoon een complete poot.
klopt dit ? want ik wou effe snel bestellen , maar als ik geen complete poot kan kopen , moet ik thuis eerst alles uit elkaar halen om te zien wat ik nodig heb.
of zijn er wel hele poten incl veer enzo te krijgen ??
mvg ferry

even een vraagje; ik krijg over een paar dagen mijn savage 4.6 xss binnen en wilde vragen of het handig is om aan het begin ook een litertje met extra olie te kopen (ivm inrijden) en hoeveel % olie het beste is.

dank je patrick , ik heb ze meteen besteld. weet iemand ook of deze mss anders veren dan de orginele ? want er staat sportveren bij . zouden deze mss stugger zijn ?
mvg ferry

8O 45 euro voor 4 schokbrekertjes?? PK is gek geworden geloof ik 8O

Kijk maar eens bij Ed Grapperhaus De hele set compleet voor 8 schokbrekers voor nog geen 10 euro. Moet je wel de veren nog bestellen (ook bij hem) maar die kosten nog geen euro per 4. Klein beetje verzendkosten en je bent klaar. Voor dat bedrag repareer je ze niet eens.

Stelletje dieven, voor een tientje meer haal je 8 aluminium GPM schokbrekers compleet in Hongkong.
Is wel 2 weekjes onderweg, maar dan heb je ook wat. HIER ook voor al je andere hopup parts.

En een 3.5, is dat wat . Volgens mij kun je die ook wel vol allu maken ofnie. En is die een beetje hadig om aan te sleutelen ,met name de diff en dat soort dingen. Waar halen jullie eigenlijks je allu weg,ik zit echt alleen maar in de bigscale wereld dus vandaar.

Volgens mij heeft de 3.5 net zo *** bereikbaar diff als de SS.
Als ik jouw was zo ik gewoon geduldig wachten, er worden vooral op mp veel Savage's aangeboden, ook zou ik kijken naar een X,SS.

RJ

Hallo ,

Heb een vraagje heb een nieuwe motertje voor me savage gemonteerd en al , hoe kan ik die het beste in rijden ?

Greats

Back