Geen idee hoelang je doet met twee ounces, hoeveel is dat

Maar ik gok erop dat je er langer dan een jaar mee toekomt. Wel niet te zuinig zijn :wink:
In de handleiding staat er een tip: een dopje vullen en dat op je schone luchtfilter laten lopen en er inkneden. Met mijn luchtfilterolie lukt het me niet om daar zelfs maar de helft van mijn filter lichtblauw te kleuren, dus ik gebruik wat meer. Het hangt er ook van af hoe lang je met 1 luchtfilter doet, en dat hangt dan weer af de omgeving waar je rijdt.
Reserve gloeiplugjes is denk ik altijd handig. Neem degene die ze je in de handleiding aanraden voor een 4,6cc (ik denk dat dat een HPI R5 is, ben het niet zeker)
Ze zitten allemaal wel ongeveer rond dezelfde prijs. Alleen Modeltechnics is bij mijn weten een stuk goedkoper: 27€ voor 5l 25% ipv 20-25€ voor 2,5l 16%. De 25% Dynaglow MT is hele vette brandstof, dus is denk ik even goed als andere brandstof, maar ik ben terug overgeschakeld op 16% Oil+ Tornado, die is makkelijker te krijgen voor mij, ookal is ie een stuk duurder...
Voor een failsave, de meeste micro-dingetjes werken alleen met AM zender-ontvanger. De spectrum zenders hebben een failsave ingebouwd, en veel FM zenders ook. Het hangt er dus van af welke zender je hebt/gaat kopen.
Als je goed kijkt naar het afbeeldinkje van de oil spray herken je daarin een busje WD-40 :wink:. En als het goed is dan staat er ergens in je handleiding een pagina met punten waar je best iedere keer wat op spuit. De versnellingsbak smeren is denk ik een slecht idee, omdat daar ook een one-way lager in zit. Het andere zit in de trekstarter/motor, en dat wil nogal vlug eens doorslippen als het vettig wordt.
Succes met de bouw, en veel plezier