Algemeen Sebart Sukhoi S29 50E topic!

Geachte mede moderator ;) Daar hebben we "zoek in deze discussue" voor.

Wat moet jij met een vleugel?

is dat kistje op 5 cellen leuk te vliegen (pakketten heb ik nl al) en wat voor setup ?
Zeker, met 5s 4-5000 die 80A+ kunnen leveren vliegt dat ding ook uitstekend.

Je hebt dan een motor nodig met een kv rond de 500, en gewicht van 350-400. Ik vind de 300g motoren bij hobbycity net wat licht voor een 5s setup hoewel als er voor de rest ook behoorlijk op het gewicht word gelet kan dat ook erg goed.
Deze lijkt mij redelijk ideaal, Scorpion S-4025-10 - Scorpion Power System

In dit topic #298 [82443] algemeen-sebart-sukhoi-s29-50e-topic-8
filmpje gevolgd door de setup.
Dymond is hetzelfde als tunigy, alleen word net die niet verkocht, enkel een ander aantal windingen.
HobbyKing Online R/C Hobby Store : TGY AerodriveXp SK Series 50-55 580Kv / 1580w $39.99

Een andere optie,
HobbyKing Online R/C Hobby Store : TGY AerodriveXp SK Series 42-60 500Kv / 1475W $29.99

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij ons vliegt iemand met de Angel .50 op 5 cellen met een Kontronic Cora top 20 14W en dat vliegt als een trein.

En treinen vliegen best belabberd :P

Nee zonder gekheid, dat gaat erg goed.

jan bedankt voor het aanbod, als ik tot aanschaf van de kist ga, wil ik graag gebruik maken van je aanbod !

Mijn Sukhoi is inmiddels verkocht. Ik stond afgelopen woensdag op het veld te vliegen met de Sukhoi, na de landing kwam een clublid naar me toe. 10 minuten later was ie verkocht. Inmiddels de 2M versie bijna vliegklaar. Dus die word een deze 2 weken ingevlogen.

Mijn Sukhoi is inmiddels verkocht. Ik stond afgelopen woensdag op het veld te vliegen met de Sukhoi, na de landing kwam een clublid naar me toe. 10 minuten later was ie verkocht. Inmiddels de 2M versie bijna vliegklaar. Dus die word een deze 2 weken ingevlogen.

postpics.gif

S29 50e

Ik heb dit complete forumdraadje gelezen (alle 33 paginas) maar heb het niet kunnen vinden dus ik hoop dat iemand van jullie mij hiermee kan helpen :

Ik ben zeer geinteresseert in die S29 50E maar ik heb geen idee waar dat ik die kist het beste vandaan kan halen voor een leuk prijsje. Suggesties ? (ik woon in Belgie)
En is er ook een modelletje om mee te oefenen voor in AFPD of Realflight ?

Alvast bedankt

Hallo.

De sukhoi kun je halen bij:

Hobby in (waalwijk.) www.Hobbyin.nl****** De site voor vliegend nederland
Coenraad ( Tilburg ) Coenraad Modelbouw, radiografisch bestuurbare auto's, vliegtuigen, helikopters en boten. Coenraad is een winkel in Tilburg. U kunt bij Coenraad in de webwinkel bestellen.
Aerobertics. (belgie) www.aerobertics.be

Er zullen er vast meer zijn. Maar deze weet ik zeker.

Er is een Sukhoi 140 voor Aerofly. Ik heb hem er in staan. Ik weet alleen zo snel niet waar ik hem vandaan heb.

Grt.

Laatst bewerkt:
Peter en Jan thanks natuurlijk.
Heb er nu een 2de versie van gemaakt, iets boven de 4kg (AFPD accepteerde geen lagere gewichten) en als ik het vergelijk met het vlieggedrag welke ik op youtube zie komt het nu wel een beetje overeen denk ik.
Nu alleen nog veel oefenen ;)

Al die toestellen vliegen totaal anders dan in het echt. AFPD is een geweldige trainer, ik zit er letterlijk dagelijks achter.
Maar als ik een nieuwe kist koop zie ik er totaal geen waarde in om eerst dat model voor afpd te downloaden.
Met de angel gedaan omdat iemand hem toestuurde, kijk das leuk, 'kun je ff oevenen' leeg er sprekend op kwa uiterlijk maar ik ben heel erg blij dat mijn echte angel niet zo vliegt als dat ding in aerofly.
Ik vlieg bijna alleen met een zwaar gemodificeerde extra 330s, die er al standaard bij zit. Die komt het best in de buurt van diverse kisten van shockflyers, tot f3a model enkel door de max uitslag aan te passen.
En de dingen die niet overeen komen die komen zoiezo met geen enkel model overeen, dingen zoals bij hoeveel hoogteroer/gas hij in meskant eruit valt oid. maar vlieg je met een 100g zwaardere accu en dan veranderd dat al dus dat een sim dat niet zoals jou model doet is niets anders dan logies.

Nouwja, volgens mij worden die modellen meestal gemaakt door mensen die zoon toestel hebben, en word er redelijk wat aandacht aan het uiterlijk besteed en heel erg weinig aan de vliegeigenschappen.
Terwijl ik het tegenovergestelde zou willen. En dat doe ik dus ook, ik besteed veel tijd en aandacht om de extra 330s zo te laten vliegen als ik dat wil (bv. als een sukoi), uiterlijk ga ik niet veranderen, vind in niet belangrijk.

Ik heb ondertussen de 2M versie vliegklaar.

De setup.

Hacker A60 24S
Jeti Master Basic 90 Opto.
FlightPower 10S 5000.
Futaba 6014 FS
Powerbox Battery 1500.
Powerbox Sensor.
Graupner Des 806 MG.
APC 20*11

Komend weekend gaat hij omhoog. Ik laat het weten als de eerste vlucht gemaakt is!

Zijn er al meer mensen die met de Sukhoi 140 vliegen hier in dit draadje?

Grt.

Back