Algemeen Sebart Sukhoi S29 50E topic!

Join the Sukhoi club!
Aangezien 3 Sukhoi 140 dozen en een 2.60m versie uiteindelijk toch niet helemaal in het busje pasten, heb ik mijn Sukhoi 140 gisteren zelf met trein en bus moeten ophalen bij Hobby-In. :mrgreen:
Moet zeggen dat het ding uitstekend in elkaar zit. De cockpit kap is wel op twee plaatsen kapot, maar dat valt gelukkig onder de garantie en krijg van Dennis dan ook kosteloos een nieuwe toegestuurd. Voorlopig blijft het ding nog even in de doos staan... :)

Ziet er goed uit. Waneer heb je je site veranderd? Toen ik er gister keek was dat nog niet geloof ik?

Bedankt, achter de schermen was ik er al een tijdje druk mee natuurlijk maar heb hem gisteravond laat geupload.

Ziet er netjes uit, en die Ikarus S2 motor is niet meer te koop?

Die heb ik nog wel maar omdat er geen belangstelling voor was heb ik hem de motor niet weer op de site gezet.

Mvg,

:offtopic:
@julius

Is de tojeiro al af? Welke setup ga je in de sukhoi gebruiken?

Hoi Fabian,

de Tojeiro vordert traag maar gestaag. :mrgreen: Waarschijnlijk is er van de vakantie meer tijd om het ding af te bouwen.

In de Sukhoi 140 komt een Turnigy SK 63-64 met een vermogen van 3150 watt. Voor slechts 55 euro heb je dan een uitstekende motor. De regelaar is een JETI spin 99 en er komen 4x JR8715 servo's in. Verder ga ik gewoon de 10s 4900 Rhino's van de Tojeiro ook in m'n Sukhoi gebruiken. Immers heb ik die toch al liggen.

Leuk detail: Er staan straks 3 identieke gele Sukhoi's op 't veld. :-D
Bert en een vriend van me vliegen voeren het ding met exact dezelfde setup uit.

full

Zo staat die van mij er nu bij, nu nog wachten op de post en hopen dat de douane een keer ligt te slapen.

grt

Laatst bewerkt door een moderator:
dsc00419g.jpg

Je wil 'm weer zo snel mogelijk kapot hebben, begrijp ik? :P

Foto's zijn snel donkerder, da's waar, maar dit was te donker.. dat is vragen om schade..

dsc00419g.jpg

Je wil 'm weer zo snel mogelijk kapot hebben, begrijp ik? :P

Foto's zijn snel donkerder, da's waar, maar dit was te donker.. dat is vragen om schade..

Vind je? Ik heb met die anderen Sukhoi om 10.00 uur ook nog in de donker gevlogen met de Sukhoi. langs mij waren ze allemaal met schuimpjes aan het nachtvliegen met verlichting. En ik vloog de sukhoi voor mijn neus ( hoveren). Was wel een gaaf gezicht. Maar bij jou zal de grens duidelijk ergens anders liggen!

Back