Algemeen Sebart Sukhoi S29 50E topic!

Mijn setup is als volgt:

Motor:
Al's Hobbies - DualSky Brushless Motor (Glow Class: 1.10 4stroke) 1650watt 345Kv (XM5060CA-9)

Prop:
APC 16x10E (Deze wil ik nog gaan aanpassen naar een grotere diameter)

Regelaar:
Turnigy Plush 60

Accu:
Rhino 6S1P 3700 mAh

Servo's:
Rol 2 x Hitec 225 MG
Hoog/ Richting Hitec 5245 MG

Ontvanger:
JR 921 2.4 Gh

Verder gebruik ik voor de voeding van de servo's / ontvanger een losse 500 mAh accu i.c.m. een losse Bec die 6 volt aan spanning afgeeft.

Verticaal, diagonaal, horizontaal hij doet het allemaal ;)
Zonder gekheid, de pull-out is voldoende. Ik denk dat ik met een andere prop zelfs nog wat meer eruit kan halen.

P.s. Lokatie Hoofddorp? Al weer aan het verhuizen?

Jeroen ik hoorde dat je een 17*10 Menz gehaald had? Heb je hem al geprobeerd?

Ja idd. Ik zal voortaan de midweek in hoofddrop zijn voor mijn studie.

Laatst bewerkt:
Haha :P
Geen APC-E he! gewoon een stuk gesneden hout.
Net nog ff mijn sukhoi uitgepakt, hij is moooooooooi, maar nu is mun poromonee leeg :roll:

grt

Hopelijk heb ik op het kamp een Sukhoi 29 140 bij elkaar gesprokkeld, zou een mooi plaatje bij elkaar worden al die Sebarts... 8)

Jeetje, je kunt ook niet meer even lekker anoniem shoppen he. ;)
De prop is nog niet getest. Ik heb de menz gekocht om eens te proberen of dat wat beter gaat. Ik vind die APC-e prop's te slap namelijk.

Even een pic van mijn twee Sukhoi's..........

SukhoiMetStickplane.jpg

Mvg,

Ziet er goed uit Daniël, heeft hij al gevlogen?
Zit er een Strecker in? Mooi propje!

Grt.

Heeft al gevlogen en zoals je dat al wel zal weten vliegt die zeer goed. Er zit een Strecker 330.30 in. Die prop was eigenlijk een noodzaak omdat die strecker 7500 Tpm draait gaan de bladen van een APC elektro doorbuigen. Verder vlieg ik met 8 cellen A123 (voor dat we een hele discussie krijgen dat dat veel te zwaar is dat weet ik wel maar ik vlieg wel de hele dag achter elkaar door met maar 2 pakketten) Nee superkist die zelf met 3 kilo goed te vliegen is.

Mvg,

Back