Algemeen Sebart Sukhoi S29 50E topic!

ok bedankt intussen heb ik ook al gebeld met hobbyin en had deze op vooraad., ik ga hem voorzien met n hc setup en op 5s omdat ik daar meerdere kisten op vlieg

mvgr johan snijders

ik heb hem binnen:banana: maar na de openig van de doos bleek 1 vleugel aan de onderzijde beschadigt te zijn enwel de neusindek over 20cm gescheurt en ingekraakt:sad: ik vermoet dat het door het postorder bedijf komt want verder ziet hij er gelikt uit ik kan hem zelf wel repareren maar je bent er toch weer n paar uurtjes mee zoet ik zal volgende week ns met hobbyin bellen en ik weet zeker dat we er wel uitkomen .

mvgr johan snijders

Mijne is exit, bij aanduiken waarschijnlijk te langzaam gevlogen, gevolg hij rolde op circa 3m boven de grond weg.

1 vleugel is uit de romp gebroken denk echter niet dat het nog te maken is :(

Ik zal nog even foto's posten, ik denk dat hij nog wel te maken is op 1 vleugel na.

Een set vleugels kost nieuw EUR 141. Het hele toestel nieuw is EUR 229.

Een set vleugels kost nieuw EUR 141. Het hele toestel nieuw is EUR 229.

Dat loont idd niet echt daar was ik ook al uit, ik heb alles nu gelijmd, lang leve CA + Accelerator en het voelt allemaal wel weer degelijk genoeg aan en ziet er aan de buitenkant ook wel OK uit, ik ga er gewoon mee vliegen en dan zien we wel of het houd, kan altijd nog een nieuwe kist kopen als het fout gaat :)

Er was in dit topic iemand anders bij wie de romp kapot was. Bestel een hele nieuwe kit samen, hij de romp + 1 vleugel, jij de andere vleugel, en dan kun je stabilo etc nog los verkopen :P

Back