Hallo,
ik heb een dag ingepland met mijn vader om naar het Circuit te gaan, alleen nu dan even deze vraag..
ik stel mijn clutch goed af, ik zet de auto zo in elkaar dat ik er mee kan gaan rijden(als ik hem gestart heb)
ik zet de auto op de starterbox(accu's zijn goed, startbox maakt echt genoeg toeren) verwarm het blokje met haardroger.
druk de auto om zo in contact te komen met het start wiel, Bam! het vliegwiel, blokkeert/stopt, krijg hem niet gestart omdat de
moer om de veer in clutch mee af te stellen opeens, naar voren is gedraaid, somehow... :S
en daarom zit het vliegwiel zodanig vast dat hij dus 'vast' zit met de koppelingsklok, die weer in verbintenis staat met de gearbox, dus krijgt
de startbox hem niet door zijn 'compressie' of 'hoogtepunt' hoe je het wilt noemen, dus kan iemand me uit leggen hoe ik kan voorkomen
dat die moer, om de veer in de clutch mee af te stellen, steeds terug schiet van de afstelling, hij schiet namelijk naar voren, van het schroefdraad af, dus losser
Greatz,
Diezel